Studentseng i Drammen

Kari-pose på Grünerløkka

 

Vi kom i mål i går, jentene og jeg. Kjøreturen fra Trondheim til Drammen var lang, men føret og været var fint og stemningen god. Dattera mi fikk ikke EU-godkjent bilen sin, og da tilbød jeg meg å kjøre henne og ei venninne tilbake til studielivet, etter en liten vinterferie for dem i Trondheim. Venninna studerer i Oslo, så da svingte jeg innom Grünerløkka med henne først, før vi satte fart mot Drammen. Og nå ligger jeg altså i ei studentseng hos Thea i Drammen og gleder meg til dagen i dag. 

 

Studentmat

 

Jeg var for sliten til å orke tanken på å lage mat da vi kom frem til studentboligen til dattera mi. Men Thea disket opp med deilig kveldsmat. Kylling stekt i chipotle-krydder  med stekte småtomater smakte fortreffelig. Studentlivet er ganske ok. 😀

 

Spennende kjøretur gjennom Oslo

 

Snart skal jeg ut og puste inn solfrisk vårluft her i Drammen. Jeg sliter fortsatt med vondt i hofta/bekkenet, så det er ikke snakk om å vandre gatelangs. Det er mulig jeg må hente ut krykkene fra bilen, men en bitteliten tur i nabolaget blir det nok. Deretter blir det mer lading, for i ettermiddag og kveld har jeg en kaféavtale med ei gammel venninne og en middagsavtale med dattera mi. Gledings! 🙂

Håper dagen din er fin! Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!  🙂 

11 kommentarer

Siste innlegg