Superkrefter i fullmånenatta


I går kveld så det ut som månen var full, men fullmånenatta er i kveld. Månekreftene er sterkest rundt ni i kveld, og månen er på sitt fulleste klokka 20.37. Noen opplever at de får mer energi når det er fullmåne. Jeg kan ikke ta sjansen på å gå glipp av mer energi, så kvelden skal tilbringes ute på terrassen i en god stol. Kanskje får jeg superkrefter.

Enn om det hadde skjedd, da! Tenk om månen ville gitt meg superkrefter i kveld! Massevis av energi og overskudd i kroppen som kunne brukes i all uoverskuelig fremtid! Da skulle jeg først sørge for å bli frisk og full av superkrefter selv, sånn at jeg kan ha energi til å hjelpe andre som trenger påfyll. Overraskende ting og mirakler har skjedd før. Kanskje jeg bare trenger å be universet om hjelp til å ta innover meg energioverskuddet? Det er lov å drømme.

 


Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

6 kommentarer
      1. Kjennes ikke ut som det har virket enda, men ble vekket av månen klokka to, og nå sitter jeg og lurer på når det skal skje… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg