Svipptur til Lillehammer

Vi hadde nylig en svipptur til Lillehammer, Bjørn og jeg. Skulle på sykebesøk. I tillegg ble det en rusletur i Storgata i Lillehammer. Der har jeg vært bare én gang tidligere, i 1987. Det er så lenge siden at jeg knapt husker det. Men jeg minnes at det var en fin Norgesturné sammen med reiselivslinja. Det var den gangen jeg hadde ambisjoner om å jobbe innen reiseliv.

Turen fra Trondheim til Lillehammer tar rundt fem timer i bil. Vi overnattet hos Bjørns koselige familie både på nedovertur og oppovertur, både for å korte ned bilturene og for å få kvalitetstid sammen med Otta-gjengen. Bjørn kommer opprinnelig fra Gudbrandsdalen, så han må ha påfyll av litt frodig grønn dal og fjelluft innimellom, så han ikke visner helt hen i Trøndelag! 😀

Vil du være med på en spasertur i Storgata i Lillehammer, er det bare å henge på gjennom de følgende bildene! 😊

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

Sykehuset i Lillehammer
15 kommentarer

Siste innlegg