Tilbud om lånekatt

Lånekatt?

Jeg fikk tilbud om lånekatt i sommer. Noen trengte et feriehjem til katten sin, og jeg ble spurt om den kunne få bo hos meg ei uke. Jeg skulle så veldig gjerne lånt denne katten. Jeg fikk bilde med forespørselen, og da jeg fikk høre at den er både kosete og snill, fikk jeg ikke mindre lyst til å gi den et feriehjem. Det er innekatt også, så det ville ikke vært noe problem med at den ville blitt urolig av å bare være inne eller kunne rotet seg bort ute.

Men jeg er dessverre bortreist i perioden katten trenger feriehjem, så da måtte jeg takke nei. Kanskje klaffer det bedre en annen gang. Jeg er jo stort sett hjemme om dagene, og tilbringer mye tid i sofaen, med ro og stillhet rundt meg. – Et liv en katt passer fint inn i! 😀 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

8 kommentarer
    1. Nydelig kattepus.😍
      Synd at det ikke klaffet, men kanskje du får muligheten en annen gang.😊
      Så spennende med boka da.👍🏻
      Nyt den første sommerdagen!🍀🌸

      1. Ja, håper virkelig at jeg får muligheten en annen gang. Og kanskje er det flere som leser bloggen, som har en katt til låns… 😍 Blir spennende å følge med på responsen til boka, ja 😊 Hos oss er det 14 grader og vått, men første sommerdag er det uansett! Nyt den nordnorske første sommerdagen! 🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg