To stjerner ved stjernehimmelen

Heidi og Kari – to bloggstjerner

Når to stjerner, som attpå til er bloggstjerner, møtes ved stjernehimmelen, må det bli en stjerneklar suksess. At stjernehimmelen ligner litt på en asfalthimmel, og egentlig er en tapet på stua, la ingen demper på stemningen. Vi hadde bestemt oss for å ha det hyggelig sammen, og slik ble det. Oppskriften holder vi mellom oss. 🙂 

Jeg hadde gledet meg til Heidi skulle komme i lang tid. Vi møttes gjennom bloggen. Leste hverandres blogger, og oppdaget etter hvert at vi var nesten naboer. Heidi tok først turen til meg, og siden vi kom så godt overens, har det blitt flere møter. Alltid hjemme hos hverandre, siden vi begge setter pris på litt ro rundt oss. Da kan vi heller lage støy og action selv.

Siden Heidi er på flyttefot for tida, skal flytte fra byen til landsbygda, har hun vært busy lady en god stund. Jeg har på min side vært en del på reisefot. Når vi begge i tillegg har dager hvor form og helse ikke er på vår side, skulle det litt til før det klaffet med besøk. Men den som vil, får det til, og det rimer jo. 🙂 

Dagen i dag har vært utrolig koselig, hyggelig og trivelig! Og smilene på bildene er helt ekte. Vi har skravlet og lært hverandre bedre å kjenne, spist litt og innimellom tømt i oss te og sjokolade. Dessuten husket vi å gi hverandre en klem fra Bunny. Koselig var det også å få oppmerksomhet fra medbloggere, som sendte hilsninger med beskjed om at vi måtte kose oss. Oppdraget er utført! 😀 

Oppskriften på glede i hverdagen
Heidi hadde strikket sokker til meg
Heidi hadde vært på fisketur, og fisket sei til meg

HER kan du lese hva Heidi skrev etter besøket i dag.

Tusen takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!

34 kommentarer
    1. Så utrolig koselig at dere finner hverandre og møtes utenfor selve bloggen da! Koselig bilder av dere, ser at det er to kjekke damer som trives i lag! 🥰

      1. Ja, jeg tror det var litt sånn “meant to be” 😀 Og vi trives veldig godt i hverandres selskap. Håper jeg vil møte flere av dere hyggelige mennesker fra bloggverden i den virkelige verden senere! 🥰

    2. Tusen takk for at jeg fikk komme!
      Så koselig, og artig du har skrevet om timene våre sammen 😀

      Dette kommer jeg til å huske for alltid, og med et smil om munnen. Var ikke bare enkelt å dra, for vi har jo så utrolig mye å snakke om 😄

      Vi skal nok gjenta dette, både hos deg og meg, håper jeg. Flytter jo ikke ut av fylket engang, bare kommunen! 😉
      NB! Det kan være bein i fisken 😁

      God klem igjen ❤

      PS: Nå må jeg også skrive et innlegg fra besøket hos deg ☺

      1. Satte veldig pris på besøket ditt, Heidi. Var artig at du tok utfordringen med en topptur på sofakanten, med stjernehimmelen i bakgrunnen! 😂 Det var nok en klok avgjørelse å dra, for vi var begge mer slitne enn vi var klare for å innrømme. Da jeg sa at det var “som om jeg hadde glemt noe”, var det nok bare følelsen av at vi egentlig hadde mer å snakke om 😉 Men fint å ha koselige og trivelige møter å se frem til senere også, og jeg kommer gjerne og besøker deg i Huset! Tusen takk for koselig blogginnlegg, og nå har jeg oppdatert mitt med link til ditt. 🙂 Jepp, skal passe meg for seibein! 😉

        1. Så koselig. <3 Ja, jeg tror også det var fordi vi egentlig hadde mer å snakke om, for det var som vi hadde glemt noe 😉 Godt vi ikke slipper opp for noe å snakke om så fort 😀 Klart jeg måtte ta utfordringen med en topptur. Jeg liker jo godt alternative toppturer jeg 😉 Håper du har en god dag, for vi var nok mer slitne enn vi ville innrømme begge to. Ble hodepine, og nesten bare sofaen resten av dagen for meg 🙂

          1. Tror aldri vi kommer til å gå tom for ting å snakke om. Det er vel heller sånn at vi må legge inn noen pustepauser i timeplanen 😀 Stemmer det, du var jo størst på alternative toppturer sist sommer! 😉 Hodepine og sofa på meg også, dessverre.

            1. Såpass ja, håpet ikke du fikkd et sånn også. Men for meg var det veldig verdt det 😉 Merkelig hvor fort timene går, så vi må sikkert ha litt pustepauser….legge oss helt stille i 10 minutter i hver vår ende av sofaen

              1. Absolutt verdt det for meg også, og hodepina var allerede på gang, shø. Sitter i enda, faktisk (migrene). Da tror jeg vi må sette på stoppeklokke! 😀

    3. KJempekoselig at dere har funnet hverandre på “utsiden” også 🙂 Det er så kos når man finner folk man matcher med, etter å ha blitt kjent her inne 🙂 Jeg har funnet mange, det er så fint! <3

      1. Jeg har oppdaget at det fins utrolig mange flotte folk er inne i bloggverden 😀 Herlig å høre at du har funnet mange som du har blitt mer kjent med på utsiden også 😊

    4. Veldig koselig å lese både herfra og fra Heidi`s blogg om møtet dere hadde i går 🙂 Koselige bilder, gaver og skravl 🙂 Og god mat!
      Det er herlig når man kan treffes utenfor bloggen også – og at man finner vennskapet 🙂

      1. Heidi gjorde stor stas på meg 😀 Og jeg kunne jo ikke la henne dra uten å ha fått servering. Men sjokokladen var det hun som hadde med. 😀 Så artig at du har lest hos oss begge. Da har du jo nesten vært med, på en måte 😉

    5. Looked like a wonderful relaxing day even you were both tired afterwards, probably all the talking 😅 really liked those slippers, so great to be able to knit something so fabulous 😊

      1. Haha, yes, all the talking (no breaks!) made our brains fatigued 😅 and we both ended up with headaches. I’m lucky to have quite a few friends who are good at knitting, so no need for me to be clever at it 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg