Tohodet ballerina

Da jeg var innom bloggen til Utifriluft i går, leste jeg at hun lanserte en helgeutfordring med skyggebilder. Det betyr at det kan dukke opp mange flotte skyggebilder fra hele landet i blogger i helga. Jeg har en vond fot som ikke er så glad for å ha på sko, så jeg har funnet frem et arkivbilde i stedet for å vandre ut i nabolaget i solnedgangen. Den blå skyggen viser en tohodet ballerina. 🙂

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

10 kommentarer
    1. Innimellom er arkivbilder gode og ha. Jeg kikker ofte gjennom bildene jeg har tatt for å minnes gode turer eller andre øyeblikk. Blogg er jo egentlig en stor fin minnebok over det som har skjedd. Jeg koser meg både med andres hverdagsblogger og min egen. Ha en flott lørdagskveld, tvi tvi med foten. Håper den blir bedre.

      1. Superkjekt med arkivbilder! Og noen ganger må jeg stikke innom bloggen for å sjekke hva som skjedde når 😀 Fin lørdagskveld til deg også! 🥰

    2. Kjempeartig! Og så ser det ut som en vinge eller to, liksom ned’på ryggen 🙂
      Håper at du og pusen koser dere. Og ønsker deg god og snarlig bedring, nå etter inngrepet ^^

      1. Artig at du ser vinger i skyggen, hihi 😀 Tror det var skyggen av to speil på en scooter. 😉 Pusen og jeg har kost oss på sofaen hele dagen. Skulle nesten tro jeg hadde fått en ME-katt på besøk 😀 Takk 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg