Torsk hver dag

Skrei i dag

Denne uka ligger det an til å bli torsk til middag hver dag. Det er samboeren min som er kokken her i huset, og han er en sabla god kokk. Men nå er jeg litt bekymret, siden vi hadde torsk med wok i går, og skrei med rogn, kalkunbacon og grønnsaker i dag.

Kan det bli torsk gratinert med grønnsaker, ost og gryr i morgen, tro? Denne retten er et sikkerstikk både for fiskeelskere og vegetarianere. Og torsk i tomatsaus med paprika, ingefær og koriander i morgen? Kanskje torskerester på fredag, siden den tomatgryra med torsk pleier å bli ganske stor…

Jeg ser ikke bort fra at min kjære samboer skulle hatt noen tips til torskeretter for helgas middager. Han blir sikkert glad for idéer! 😊

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake.

15 kommentarer
      1. Kan jo bli mange og ulike retter med torsk også, men absolutt greit å variere. Sparer fortsatt litt på seien jeg fikk av deg! 😉

        1. Jeg elsker fisk, men tror det kan bli litt ensformig for meg med fisk hver dag. I dag droppet jeg middagen, men i morgen skal jeg faktisk ha laks med poteter og coleslaw. Har blitt en favoritt 😉

          1. Blir nok ikke torsk hver dag hos oss heller. Var litt tull, det, men er jo absolutt mulig å variere med ulike torskeretter 😀

      1. Haha, nei, man kan ikke spise torsk hver dag. Det fins mange gode retter man kan lage av torsk, men det eksisterer jo annen god mat også! 😉

    1. Torsk er så godt da. Vi spiser mye sei. Begge disse fiskeslagene kan man jo variere i det uendelige. Smaken blir jo etter tilbehøret. Kos deg med sunn mat!

      1. Vi spiser mye torsk, siden jeg ofte får noen pakker fra mora mi, som kjøper fra en fisker. Har savnet å spise sei, men nå har jeg fått en “hjemmefisket” pose fra superblogger Heidisverden, så sparer den til en god middag! 😀

      1. Ikke alle liker torsk 😉 Men kanskje du bare er en god oppskrift unna å bli frelst? 😀 Jeg synes ikke “fiskesmaken” er supergod, men med godt tilbehør kan det bli supert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg