Trenger å gjøre ingenting

Steinsamlingen min fra strandturen i forrige uke


I dag trenger jeg å gjøre ingenting. Første del av denne uka har jeg gjort mye. I forhold til hva som er vanlig for meg. Ikke mye i forhold til hva som er vanlig for en frisk person, men ut fra hva jeg klarer uten å bli sykere. Jeg har vært på jobb en liten tur og jeg har vært på tai chi. Det er så herlig å gjøre friske ting!

Å gjøre ingenting, trenger slett ikke å være bare ingenting. For meg innebærer “ingenting” å gjøre minst mulig som krever noe fysisk eller er mentalt krevende. Jeg hviler mest mulig. For å koble ut tankene også, skal jeg høre på lydbok mens jeg ligger på sofaen. Så egentlig blir det “nesten ingenting”. Jeg kommer til å oppholde meg ved havet i Australia, i ei bukt der hvalene holder til. 

Hodesmerter har vært tilstedeværende nesten sammenhengende siden søndag. Denne natta var heller ikke så god, men nå kjenner jeg at smertene begynner å slippe jerngrepet i meg, og dagen blir god. Ønsk meg god tur til Australia. Håper dagen din er god, enten du skal gjøre noen ting eller ingenting! 😊

 

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

8 kommentarer
    1. Blir mye ingenting her..eller lytting på podkast er det jeg driver mest med for tiden.. Deilig med dager der en fungerer og kan være aktiv..og noen ganger presser man seg litt ekstra for å oppleve litt… så da får man heller ta det ekstar med ro en stund etter det…. Leste om “Tai chi”også..høres “bra”ut… Kos deg masse med Australiatur <3

      1. Har ikke hørt på podcast, men det er sikkert ikke så dumt. Korte snutter, liksom. Jeg velger å “leve litt ekstra” innimellom, men vil ofte for mye, og det straffer seg. Ja, tai chi er bra. Fins også på YouTube 😉 Jeg kom hjem fra Australia i åttetida i kveld 🤣

      1. Tusen takk, og jeg kom hjem et par timer etter at du ønsket meg god tur 🤣 Bllir nok mest “ingenting” i morgen også.

    2. Godt å gjøre ingenting iblant og la tankene hvile med en god bok. Takk og lov at det fins bøker. Både fysiske og lydbøker. Det er perfekt når man trenger en pause fra tankene.
      Håper du får hvilt deg godt nå.🤗

      1. Ja, faktisk greit å “ta fri” fra tanker med å leve seg inn i en annen verden for en stund 🙂 Takk, fortsetter den gode hvilen i morgen 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg