Triathlon i helga

Klar for vind i håret igjen

Jeg skal være med på triathlon i helga. Svømme, sykle, løpe? Neida! Biltur, hyttetur, grilling! Samboeren og jeg er invitert med på hytta til en kompis av han sammen med et annet vennepar. Gledings!

Vi har vært invitert dit et par ganger tidligere, men da har ikke formen min vært god nok til at jeg kunne bli med. Nå er jeg imidlertid klar. Selve triathlon-øvelsene skal foregå i dag. Først bilturen utover til Hitra. Deretter blir det å installere seg på hytta. Samboeren og jeg skal bo i et anneks, sånn at jeg kan trekke meg unna og hvile. Ellers blir det hyttetur hele helga, og da mener jeg hyttetur, som å være på hytta, ikke valse rundt i skogen eller i fjæra, men være på hytta! Sjarmøretappen blir grilling. Der regner jeg med at gubbene gjør hovedinnsatsen, siden grilling jo er oppfunnet for at mannfolk skal få vist frem sine matlagingskunnskaper. 

Belønningen etter dagens innsats med triathlon ser jeg for meg kan bli et glass vin og en hyttekonsert. Bjørn skal ha med bassen og et par sangbøker, og de tre andre har nok med sine gitarer og sangstemmen også. Wish me luck! 😁

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

16 kommentarer
    1. Enjoy the cabin experience, sounds like fun 😊 I am babysitting today, so that will be my triathlon 😂

    2. Nå ble jeg litt bekymra for at du skulle legge ut på en hard treningsøkt.😅Høres veldig koselig ut med din variant av triatlon.🤗Godt at dere har grillvær i pinsehelga.☀️Nå må du bare rense strupen og synge ivrig!🎸Lykke til!🤩

      1. Huff da, ikke meningen å gjøre deg bekymret! 😉 Da er du nok lettet over at min variant av triathlon var mindre krevende, ja 😀 Sangstemmen fikk forresten hvile. Mange år siden den slapp ut, hihi 😅 Men jeg koste meg absolutt under konserten 😀

      1. Hehe, ja, og det ble verdens beste triathlon 😀 Fullført til punkt og prikke og det meste gikk som antatt 😀 Returklem 💖

    3. Høres ut som en veldig koselig helg og jeg håper det blir en koselig en, for deg også. Bra dere har et anneks, det gjør det enklere. <3

      1. Takk, det ble helt supert! 💖 Annekset fungerte fint når jeg ville legge meg og de andre hadde energi til å sitte oppe hele natta 😀

      1. Alt har sin tid, hehe… Jeg likte blodslit da jeg var ung, ingen utfordring var for stor. Men har virkelig “tatt til fornuft” de senere årene, haha 😅 Tenker også at det er uforståelig hva folk frivillig utsetter seg for i konkurransesammenheng!

    4. Håper det har vært og fortsatt er koselig og godt på hytta og at du får hvilt deg innimellom 🙂 Har lyst til Hitra en gang tenker jeg 🙂

    5. Trodde nesten at du skulle prøve deg på The real thing her altså, ikke for det en hyttetur kan være tøffe greier for kroppen det også. Håper at turen ble fin og at formen var såpass at du virkelig kunne nyte 🥰

      1. Turen har vært skikkelig flott, takk, og jeg klarte meg ganske bra i alle tre øvelsene i triathlon. Tok ut det siste på gulvet på kvelden, og enda hadde jeg igjen litt til dagen etter 🥰 Dvs. hodet ville jo mer enn kroppen, selvsagt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg