Tusen takk, JuleBunny!

Julebunnys adventskalender

JuleBunnyen har i desember måned delt ut BloggFlax til heldige toppbloggere! Jeg vant i ekstrasjansen 17. desember. Hurra, heldige meg! Siden jeg har vært opptatt med tur til Spania og samtidig prøvd å holde rampenissene i ørene, har jeg ikke rukket å takke sjefskaninen ordentlig for denne muligheten, før nå. Tusen hjertelig takk for flax-lodd, BunnyTrash! Jeg pleier ikke å vinne noe, og kjøper aldri lodd selv. Derfor er det stor stas bare å ha vunnet et lodd! Men kanskje ligger det et lodd med milliongevinst i postkassa når jeg kommer hjem? 😀 

Bakvendtkalenderen er ganske kul. I innlegget julekalender bloggflax luke 8 fra 17. desember, kan du lese om bloggflax-kalenderen, som i grunnen kler sjefskaninen veldig bra. Jeg synes det er utrolig snilt og omtenksomt av han å dele ut lodd med vinnermuligheter i hytt og gevær, spesielt siden han egentlig kunne hatt behov for å vinne en dugelig flaxsum selv!

Jeg er stadig innom bloggen til BunnyTrash, både fordi det er mange hyggelige innlegg og fordi han skriver om interessante temaer som kan gi nye perspektiver på det som skjer i samfunnet. Noe kan være provoserende, noe underbygger det jeg tror på, og uansett utvider det horisonten. BunnyTrash beskriver seg selv som “rå, smågal og rett fra levra”. Kanskje burde det stått “rett fra hjertet” i stedet? Han har mange kvaliteter, og jeg tror han til tider kan være både myk, omsorgsfull, tilpasningsdyktig og litt “tøffel”. 

Om du lurer på hva han har skrevet om meg, kan du sjekke innom linken julekalender bloggflax luke 8. Under ser du et utsnitt av hvordan han beskriver meg. Stikk gjerne innom bloggen til BunnyTrash og les resten. Han blir også glad for kommenterer, da han liker diskusjoner! 

 

Utdrag fra Julebunnys beskrivelse

 

Tusen takk for at du stakk innom bloggen og velkommen tilbake!

6 kommentarer
    1. Congratulations Kari, hope it’s lucky for you 😊 and lovely comments from the ticket guy, Julebunny on your blogg 🤗🤗 have been busy watching your elves as they enjoy their holiday. Hope they are not causing too much mischief 😃

      1. Thanks a lot, Mary! Yes, so do I 😀 Yes, very nice comments from the X-mas Bunny 🤗 Well, they sure are enjoying themselves, and giving me trouble… But I’m enjoying the mischief they’re causing anyway 😂

    2. Fin du Kari, veldig hyggelig at noen setter pris på dette. Jeg glemmer stadig hvor mye styr det egentlig er med julekalender i bloggen 😂 men slike som deg gjør det verdt det 🥰 Kos deg masse der du er, og tusen takk ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg