Utdrikkingslag for synsk venninne

Foto: Kari

I kveld skal jeg på utdrikkingslag for ei venninne som er synsk. Tror du hun kommer til å bli overrasket? Det tror ikke jeg. Ikke i det hele tatt! Haha! 😁 Det går ikke an å lure henne. Nå er det bare to uker igjen til hun skal gifte seg, så sånn sett blir hun vel heller ikke helt tatt på senga. Men forhåpentligvis blir det noen overraskelser for den vordende bruden.

Jeg fikk noen meldinger fra henne i går, hvor hun var litt på fisketur. Ville vel ha bekreftelse på det hun visste. Kanskje prøvde hun å “se” hva som skulle skje. Hihi. 😀 Hun ønsket meg god helg da jeg skrev at jeg skulle reise bort. Det er forresten helt sant. Jeg sa imidlertid ikke noe om at det ikke er før søndag.

Vennegjengen skal møtes på “Havet Arena” for badstue og bading i ettermiddag. Deretter take away og trivsel hjemme hos søstera hennes. Til slutt skal damene campe nede ved sjøen, en liten spasertur unna. 

Jeg blir ikke med på hele opplegget, bare et par timer midt på kvelden. Har dessverre ikke energi til alt, men litt er bedre enn ingenting. Dessuten skal jeg jo ut på en lengre kjøretur i morgen, og må være opplagt til det. 😊

Foto: Kari

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interes:se av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

12 kommentarer
    1. Det hørtes ut som et veldig fint utdrikningslag. Men kjedelig at hun kan komme til å snappe opp det dere finner på. Spennende og ha en synsk venninne ellers :). Riktig fin kveld til deg.

      1. Tror dette blir veldig i hennes gate. I vår alder (hun er riktignok yngre enn meg) er det ikke lenger så viktig å dumme ut hverandre. 😀 Ja, hun er er fantastisk dame, herlig og trivelig og jordnær! 😊

      1. Det ble veldig koselig, og resten fortsetter nede ved sjøen med god drikke og snacks 😀 Jepp, hun er god på å skru av og på 😉

    2. Regner med dette blir kjempefint utdrikninglag, og litt moro når de begynner å fiske etter opplysninger. I slike tilfeller like jeg best at de ikke ser meg, for jeg har ikke pokerfjes.

      Kos deg så mye 😊 Heldige med været da.

      Ønsker deg en superfin lørdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Det ble veldig koselig. Jeg kan klare å ha pokerfjes, men har blitt dårligere på det med alderen 😀 Ja, utrolig heldig med været! Fortsatt god helg til deg 😊

    3. Very nice to spend fun times with nice ladies, especially down by the lake. 😊 Here, we would say Hen Party for the girls and Stag Party for the boys 😄

      1. I didn’t go down to the sea with the rest, as I needed to rest before the trip to Drammen. Yes, I know about your hen parties and stag nights, and they can be pretty wild! 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg