Utekino

Begynnelsen på dagens utekino

I dag ble det utekino, med en fantabulastisk soloppgang. Bjørn står vanligvis opp noen timer før meg. Jeg har behov for mer søvn og lading, og får sjelden eller aldri med meg soloppgangen. Jeg har imidlertid sagt at han gjerne må vekke meg om det ligger an til en flott soloppgang, og i dag var en slik dag.

Soloppgangen i dag var kl 8.29, og jeg fikk med meg hele soloppgangen, fra da sola begynte å farge himmelen til den var helt oppe rett etter halv ni. Vi satt på terrassen i Spania, og fargepaletten var flott og magisk. Utsikten vår varierte etter som i hvilken retning vi flyttet blikket.

Jeg legger inn noen bilder fra dagens utekino, slik at du også kan få et lite innblikk. Bildene ligger i kronologisk rekkefølge.

Snart står sola opp
Daggry i vest
De afrikanske fjellene i sør
Soloppgang i øst

Fuglene flyr alltid vestover ved soloppgang

Takk for at du stakk innom!  🙂 

8 kommentarer

Siste innlegg