Utfordring: 20 favoritter

Her er jeg ca 35 år. Oxford street, London.

Kaninen på blogg.no har satt i gang en utfordring for oss bloggere. Her dreier det seg om favoritter på forskjellige områder. Helst skal man velge én favoritt for hvert tema. Jeg er nok litt ulydig når jeg skriver to eller tre favoritter på noen, men det er en kompensasjon for at jeg ikke har favoritter på alle. 😀

 

Favorittperson: Bjørn

Favorittdyr: Katt

Favorittartist: Eminem

Favorittalbum: –

Favorittsang: Buffalo Soldier (Bob Marley)

Favorittblomst: Rose

Favorittfarge: Oransje

Favorittskuespiller: –

Favorittfilm: –

Favorittserie: La Casa de Papel

Favorittby: London

Favorittland: Spania, Norge, Irland

Favorittblogg: Frodith (og mange flere!)

Favorittdrikke: Te

Favorittmat: Bjørns kokkerier, kinamat

Favorittpålegg: Sjokade

Favorittsjokolade: Cuba, Rolo, Guylian sjokoladekonfekt

Favorittaktivitet: Tai chi, danse, reise

Favoritt parfyme: Escada (fiesta carioca)

Favorittkaninblogger: Bunny 🐰

 

Meg i 2014, på tur i London – min andre hjemby.

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

24 kommentarer
      1. Ja, jeg har erfart at jeg lærer overraskende mye om andre som slenger seg med på slike utfordringer, så nå ble det napp fra meg også 😀

    1. Gøy å lese dine svar, man får vite en del gjennom sånne runder 🙂 Ble VELDIG glad for at jeg var favorittbloggen <3 Litt sliten etter lang uke med elever hvor jeg ikke rekker å blogge det MINSTE, men sånne "utnevnelser" setter en ekstra stor spiss på dagen min dag <3 Og i helga skal jeg blogge 🙂 God klem <3

      1. Det var jo litt artig å spørre meg selv hva som er mine favoritter. Ante ikke at jeg hadde så mange 😁 Vel fortjent utmerkelse fra min side 😉 Kan tenke meg at du må gi veldig mye av deg selv i lærerjobben din. God frihelg/blogghelg 😉 Og god returklem til deg fra meg 😊

      1. Jepp, der kom det! Så det akkurat jeg også 😉 Ble bittelitt annerledes enn jeg hadde trodd, men det er bra reklame for bloggtreffet vårt 😊

    2. Ja det var veldig fin reklame for bloggtreffet du har dratt i gang! Veldig positivt med slik flott drahjelp 🙂 Er nok en del som har lyst men er i tenkeboksen enda. Men når man reklamerer ofte, er det større sjanse for at de biter på til slutt 🙂 🙂

      1. Enig, supert og positivt med drahjelp i forhold til bloggtreffet. Ja, det er nok mange som sitter i tenkeboksen og venter på et ekstra “spark bak”. Forhåpentligvis Vil mange flere booke inn turen i sin personlige kalender! 😁 Du er superflink til å minne folk på bloggtreffet, og det er jeg takknemlig for. 😊

    3. Tusen takk, bare hyggelig å kunne hjelpe litt til med markedsføringen. Det viktigste er jo å nå flest mulig. Gleder meg masse!! Veldig hyggelig program 🙂

      1. Ja, absolutt viktig å nå flest mulig! Og skulle det være noen som ikke har fått med seg info om at det blir bloggtreff, og oppdager det i ettertid, vil de kanskje prøve ekstra hardt å komme seg på neste treff 😉 Herlig at det flere som gleder seg 🤗 Takk, dette blir sååå bra! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg