Vær så god, klag!

Vær så god, klag! Her har du en klagemur du kan tømme deg foran. Hyl og skrik, vreng ut av deg hva du enn måtte lyste! Bli kvitt det! Om du i tillegg vil skriftliggjøre dine klager, anklagelser og beklagelser, er du velkommen til å gjøre det også. Bruk gjerne kommentarfeltet. Få det ut! På den måten kan du dele tips med andre som ikke vet hva de skal klage over. Benytt anledningen til å lette på trykket, enten det består i frustrasjon, irritasjon, sutring eller bekymring av ymse slag.

Ha en fin dag! 🙂

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

24 kommentarer
    1. Støtter en slike klagemur 😊 Husker jeg var i Israel på ferie sammen familien min i 1975, og vi var ved Klagemuren for å se. Da hadde vi lært “Fadervår”, og jeg husker jeg ba den bønnen ved muren.

      I ettermiddag var min frustrasjon at blogg.no var nede med tekniske problemer. Det har jeg ikke tålmodighet til. Hadde jeg fått vite om denne klagemuren hadde jeg slått hull i hodet i fortvilelse at jeg trodde det var noe galt med meg 😊

      Ønsker deg en superfin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Så spennende å ha vært ved den ordentlige klagemuren på den tiden! 😊 Haha, sannelig bra denne muren ikke ble publisert før utålmodigheten din nådde nye høyder 😂 Men nå vet du hvor du finner den senere! 😁 God tirsdag til deg også! 😊

    2. Mener at klagemuren på Tempelhøyden er fra sånn ca år 70. eller deromkring. Mange har benyttet anledningen til å skrive små lapper som de stikker inn i murens sprekker, lappene inneholder ønsker, takksigelser og klager til høyere makter. Kan det være forløperen til noen av dagens bloggere? 😉

      1. Det stemmer sikkert. Den er i alle fall veldig gammel og har gått litt “i arv” gjennomtidene. Hehe, kan ligne mistenkelig på små utbrudd av frustrasjoner blant bloggere i skriftlig form, ja. 😁

      1. Aha, da er sikkert det riktig for deg! Kanskje du har et hemmelig tre i skogen du roper ut til også? Har hørt noen anbefale det! 😉

    3. Det er godt å få ut trykket:)
      Det eneste jeg har lyst å klage er dårlig helsa, men…jeg vet ikke om det hjelper å klage om det:)

      1. Ja, det kan gjøre veldig godt, føles godt i alle fall 😉 Klart du kan klage på helsa. Det hjelper nok ikke, men kan føles godt å slippe ut litt “steam”. 🙂

    4. He, he, syns du det bli mykje klaging… Tror det på en måte er lettere å ta fram det som ikke er bra, skrive det fra seg, som du sier. Det andre er liksom greit, det. Men kanskje en skulle hatt en slik mur en kunne lassa alt utover :).
      Riktig fin onsdag til deg <3

      1. Hihi, neida! Jeg ville bare gi alle en mulighet til å få ut sine frustrasjoner og klager 😀 Noen må få det ut med ord, her og nå, noen finner seg et tre i skogen de roper til og skjeller ut, og atter andre finner seg en boksesekk å “denge løs” på.. 😀 Takk, og riktig fin onsdag til deg også! 🥰

        1. Tenkte faktisk på boksesekk da jeg var yngre…men så for meg to ubehagelige utløp, den ene at den kom deisende tilbake og slo meg, det andre at jeg fikk vondt i håndledda ;D 😀

          1. Jeg ser for meg at du både kunne blitt glad i og svett av en boksesekk! 😁 Jeg hadde før, på stua. Boret i taket og hang den opp med karabinkrok (eller hva det heter). Bokset og sparket litt nå og da. Det er viktig å følge med på sekkens svingninger, ja, og å knytte hånda godt og med strake håndledd;-) Jeg solgte min da jeg ble syk og fikk hodepine hver gang jeg sparket og slo. Dumt, for jeg likte det godt.

    5. Jeg fikk en gang boksesekk og hansker av ei venninne, men de ble lite brukt. Klaget til henne i stedet, (var vel det hun var lei sikkert ) 😀
      Nå er det mannen som er min klagemur, og han blir litt lei innimellom han også ..hehe. 😉

      Vi har vel alle noe å klage på, og nå er det mest kroppen jeg klager over, men det hjelper jo lite, som Ligaya sier 🙂

      Ellers har jeg det bra 😀 <3

      1. Haha, hun mente kanskje at du skulle kvitte deg med frustrasjoner ved å slå de ut. Mannen din tar sikkert velvillig imot, så lenge du ikke mister deg selv. Liten vits i å klage over en kropp som knirker, men noen ganger er det godt å tømme ut litt likevel. Ha en så god kveld som mulig! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg