Var pakken til MEG, Linda?

Foto: BforB

Var pakken til MEG? Jeg ble både forfjamset og litt satt ut. Der hadde vi sittet, hele gjengen på bloggtreffet i Trondheim, og vært spente på hvem som skulle ende opp på slutten av historien til Linda som den rettmessige eieren av pakken. Og så viste det seg at det hele tiden hadde vært meningen at jeg skulle få pakken til slutt. Ikke rart jeg ble temmelig paff.

Etter hvert som Linda leste den morsomme historien om bloggerne som hadde den fineste et-eller-annet, gjort det mest ekstreme et-eller-annet eller var den beste i et-eller-annet, ble pakken sendt fra den ene til den andre. Utrolig kreativt påkommet, og lattermusklene fikk litt å bryne seg på!  

Linda leder pakkeleiken
Pakken sendes til den fineste, beste eller mest ekstreme et-eller-annet
Latteren slippes løs!
Fra den ene til den andre
Innholdet i pakken

Etter at den første forfjamselsen over at pakken til slutt havnet i fanget mitt, var alle spent på hva innholdet kunne være. Pakken hadde tross alt vært innom fanget hos dem også, for å bare fortsette reisen. Jeg fikk først beskjed om å åpne den øverste pakken og ta på innholdet. Hvorfor hadde Linda valgt ut denne “hjelmen” og brillene til meg, tro? Kanskje hun så for seg at jeg skulle fly rundt på Elvis (elsparkesykkelen min) når vi skulle på byvandring litt senere? Haha, artig gave. Og jeg har ikke noe problem med å leke klovn for egen regning. 😀

Det som jeg ble mest glad for i pakken, var boka som Linda har skrevet. I “Dragen i meg, livet som psykisk syk” forteller hun åpent om kampen mot psykisk sykdom og dragen som hver dag truer med å ta over livet hennes. Jeg gleder meg veldig til å lese boka, og kanskje skriver jeg litt om den senere.

Tusen takk for denne morsomme og fine gaven, Linda! Og mest av alt tusen takk for at du kom på bloggtreffet og for at du var med og gjorde helga så superfantabulastisk!

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interes:se av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

16 kommentarer
    1. Det var helt på sin plass at den havnet hos deg 🙂 Og det var kjempefint at Linda hadde planlagt det sånn 🙂 Hun er snill, og du er god <3

      1. Tusen takk, snille du. Jeg ble virkelig helt satt ut. Følte det nesten flaut at den var tiltenkt meg, og at noen andre heller burde fått den. Men utrolig snilt og artig påfunnet av Linda 😊

      1. Hihi, ja, det ble en festlig runde med gaven 😍 Skulle gjerne ha delt ut mer godteri til dere 😉 men det ble liksom ikke noen anledning.

    2. Denne gaven fortjente du virkelig 😍 Pakken havnet hos rett person😊 Det var kjempemorsomt og mye latter underveis da Linda leste opp versene i diktet.

      Nå kan jeg kjenne deg igjen hvis jeg ser deg suse avgårde på Elvis 😊

      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Takk for snille tanker, Toril 💕 Hihi, ja, mange morsomme ” til den som…” og spennende å se til hvem gaven fortsatte sin reise 😊

    3. Så koselig at du ble satt ekstra pris på.🤩
      Vel fortjent etter å ha vært primus motor for bloggtreffet.🥰
      Vet at du har hatt mye hjelp av andre bloggere, men noen må ha den fulle oversikten.🤩
      Koselige bilder.🥰
      Gleder meg til å ta en runde og oppdatere meg mer på helga deres.🤩
      Skulle så gjerne vært der sammen med dere.❤️

      1. Ja, jeg må innrømme at jeg ble skikkelig rørt ❤️ Hadde ikke forventet så mange godord! 🤩 Har vært godt med støtte underveis også, for jeg hadde nok ikke klart alt dette uten støtten og samarbeidet med de andre. Og vi skulle veldig gjerne hatt deg sammen med oss! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg