Vektnedgang pga donuts

Min daglige donut

Dette er helt utrolig, men sant! Jeg var på vekta i dag, og da kan jeg love deg at jeg fikk meg en overraskelse. Jeg har hatt vektnedgang pga donuts, eller skal jeg heller si grunnet fravær av donuts. På bare tre dager har jeg gått ned 1,5 kilo.

Nå frykter jeg for hvordan det vil gå om jeg må fortsette å klare meg uten donuts, churros og andre godsaker fremover. Kommer kiloene til å rase av? Kommer jeg til å krympe inn i klærne mine igjen?

I tillegg til vektnedgangen, har magen stabilisert seg etter at jeg kom hjem til Norge og ble fratatt fri tilgang til donuts. Det er tydelig at daglige donuts førte til det vi i Trøndelag kaller “reinnrævv”, altså “løs mage”. Jeg har en del tarmbakterier som stadig prøver å lure meg til å spise donuts, og de er ganske gode til å overtale også. Nå har imidlertid hjernen tatt over kontrollen.

My donut trick in English on Tik Tok

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!

Link til blogginnlegget på Facebook.
Link til innlegg på “story ” på Instagram.
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

 

20 kommentarer
    1. Men nå er det ikke lenge til jul og alle fristelsene, så da er det greit med en liten donutpause, kanskje.🙈😅🎅🏻😂
      De er farlig gode både Churros og Donut, altså.🤩

      1. Hahaha, det er sant. Kanskje kan jeg trøste meg selv med at med en donut-pause nå, kan det bli ekstra godt med et par donuts i jula 😉 Du har nok flere fristelser i vente, som baker og mekker selv 🙈😅😂

    2. I’m sure daily donuts are not good for the waistline 😃 but I can see how it’s hard to say no to them when they are available. I think like chocolate they may be addictive 😜 enjoy your healthier donut free days 🤗

      1. Haha, definitely not! Luckily, the donuts are not that available here in Trondheim (I think)! I think donut free days would be for my own advantage as I am attending a wedding in March! 🤗

        1. definitely 😃 don’t think there will be any donuts at the wedding but there will be plenty of food to enjoy and lots of craic as we say here 😊

    3. Tenker det kan være greit med en liten pause jeg fra dougnuttene, for snart er det jul og helt andre godsaker som frister…, veldig 😋 Ønsker deg en flotters fredda, klems 🤗

    4. hahahaha ja kjenner meg igjen der! Jeg tåler ikke de fristelsene så godt lenger… blir dårlig ….
      Godt å komme hjem til vante matvaner da 😀

      1. Veldig greit med det vante. Jeg skrev at jeg var bedre i magen… Men det er bare tull. Må nok til med noen medisiner, faktisk. Så nå blir det skjerpings fremover. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg