Vel anvendt tid med Heidi

Når man skal møte en god venn/venninne man ikke har truffet på lenge, kan man ikke bruke tida på å spise mat. Da er det bedre å bestille noe godt å drikke, og forøvrig bruke munnen til å skravle. Med en kopp te og en kopp kakao foran oss rakk Heidi og jeg å oppdatere hverandre og utveksle erfaringer om mangt og meget i løpet av kafébesøket. Det vil jeg kalle vel anvendt tid.

Vi startet som bloggvenner, og tilfeldighetene ville det slik at vi skulle møtes på ordentlig også. Gaven hun hadde med til meg er et minne om dette. Det var hun som først tok initiativ til å møtes, og teksten på drikkeunderlaget er en påminnelse om dette. Det har nå fått plass på bordet ved sofaen på stua, hvor jeg daglig inntar ganske mange krus med te. Gjett hvem jeg kommer til å sende en takk til da! 😀

Heidi henter “ei bøtte” med te til meg
Hyggelig oppmerksomhet fra Heidi

Vi var begge temmelig slitne og utmattet i utgangspunktet da vi møttes, og energien krøp nok ikke oppover i løpet av skravletiden. Men det ble et skikkelig koselig treff, og mye påfyll av positivitet og i tillegg noen spennende bloggerplaner for våren. Den nyheten gjemmer vi til litt senere, når vi har opplegget klart.

Her er Heidis blogginnlegg fra kafémøtet vårt: Koselig treff 

Takk for koselig treff

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

Link til blogginnlegg på Facebook.
Link til innlegg på Instagram (story).

14 kommentarer
      1. Superkoselig 🙂 Ja, jeg hadde overhodet ikke forventet noen gave, og denne var mye mer spennende enn halspastillene jeg hadde med til henne fra Spania, hihi 😀

    1. Så koselig innlegg! 😀 Å, jeg glemte jo å nevne halspastillene 😲🤪🙈
      Snakker om å være treg i hue da 😁
      Gleder meg til neste gang vi treffes! 🥰

      1. Hyggelig at du synes det 😊 Du kommer sikkert på halspastillene neste gang du blir sår i halsen 🤣 Gleder meg også til neste gang vi treffes 😍

    2. Så koselig å se dere sammen!🤩
      Vil tro tiden gikk fort når 2 koselige damer møtes.🤗
      Det blir spennende å høre mer om bloggplanene deres senere.🥰
      Nyt fredagskvelden!🌟🤩

      1. Hyggelig at du synes det 😊 Jeg satte faktisk på alarm, slik at jeg ikke ble sittende “for lenge”, og naturligvis gikk tida alt for fort 😀 Håper vi får gjort alvor av bloggerplanene 🤗 Takk, og god fredagskveld til deg også! ❤️

    3. Sååå hyggelig med “blogg-treff”
      Å samle noen bloggvenner, er en flott ide.
      Kanskje vi plutselig får et “blogg-treff-live”???
      Ha en fantastisk helg og en inspirerende ny uke.
      Takk for fine bilder og “treff-inspirasjon”

      1. Så hyggelig at du ble inspirert 😊 Ja bloggtreff kan være både artig og koselig. Jeg lå våken i natt og planla et større bloggtreff, hihi. Kan bli bra dette. Ha ei glitrende helg! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg