Vi havna på havna

Puerto Marina

Etter en fin tur i Fuengirola og et smaksrikt måltid på asiatisk restaurant, havna vi på havna. Havna heter Puerto Marina og ligger i Benalmádena. Området er bygd opp i maurisk stil og er ganske flott. Bygningene som brukes til boliger er bygd opp i havet, og de som bor der, har bilen sin parkert i underetasjen samt en “liten” båt eller vannscooter nedenfor fortauet og bilen.

Om du liker båter, går det an å drømme seg bort på en spasertur for å se på større og flottere båter, evt. sitte ned et hyggelig sted og nippe til en drink eller spise et bedre måltid, mens livet skjer. De shopping-glade finner lett noe å bruke penger på. Mange spaserer bare rundt for å se, noen også for å bli sett.

Monica liker seg her
Rolig, fin stemning
Ladies på tur
Girls just want to have fun 🤗
Let’s go crazy
Monica inspiserer sjørøverbåten
Overtenning?

Å slippe Monica løs i en butikk med linprodukter kan være en spennende opplevelse. Hun fant ei god bukse, som hun tvert fant seg til rette i. Da jeg hintet om at det kunne bli lenge til hun fikk denne muligheten igjen og at det var dumt hvis hun angret på å ikke kjøpe, kjøpte hun like godt tre av slaget, i ulike farger. Smart dame! 🤗

Kunne du bodd her?
Her bor man på utstilling
Flere restauranter og barer langs promenaden

Turen til havna var for to dager siden. Monica reiste hjem i går, og jeg reiser hjem i morgen. Da blir det en brå slutt på sol og varme for min del, og et plutselig møte med trøndersk høst og frost. Men før jeg kommer så langt, har jeg en jobb å gjøre her i leiligheten. Jeg har lovt meg selv å ikke overdrive rengjøringen. Ser jo rusk og støv under senga, men skal være flink til å prioritere. Korte rydde- og vaskeøkter må balanseres med lange pauer, sånn at jeg har krefter igjen til hjemreisen også.

Sender alle som er innom her og leser noen skikkelig varme solstråler og vibber fra Spania. 🌞

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

16 kommentarer
      1. Jeg tenker som deg at det er fint og flott å være i Spania, men jeg ville ikke ha bodd der permanent. Jeg liker å ha tilhørighet i Norge, og høsten er spesielt flott! 🤗

    1. such a shame to have to leave the beautiful sunshine for cooler days in Norway 😬 but looked like a fun few days with your friend Monica visiting, fabulous ladies on tour 😊 the winter will be here soon too

      1. Yes, I spent fabulous five days with Monica and we had a great time together, although not quite like the Kardashians 😂😂😂 Actually, I don’t mind coming back to cooler days, as I quite like the autumn. However, I’m not too keen on snow… 😬 Hope you survive, too! 🤗

        1. yes we rocked as Kardashians 😄 the autumn is a nice colourful season and Halloween will be next 🎃 would like a bit of snow but not too much…😊 enjoy the cooler autumn weather

      1. Hihi, så bra at solstrålene nådde frem! 🤗 Takk-takk! Kanskje hadde du likt nærheten til havet ved havna aller best. 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg