Bloggtreff i Spania

Bloggtreff for Monica, Linda og Kari

I går ble det et bloggtreff i Spania, som bestod av litt flere enn bare Monica og meg. Linda hev seg med i dansen, og som den kjentpersonen hun er, la hun opp til en fin og flott runde i nærområdet her i Benalmádena. Først en aldri så liten elefantsafari, og deretter stod det tur til Castillo de Colemares på programmet. Det måtte passe bra på selveste Columbus-dagen, mente Linda.

Elefantsafarien skrev jeg om i går i dette innlegget: Gjesten min er på plass. Colemares er et monument laget som et stort slott som ble reist til ære for Christopher Columbus og hans eventyr. Dessverre var det veldig fullt og vi fikk ikke parkert i nærheten. Vi ble enige om at det kanskje var bedre å dra dit på en dag da det var færre folk der, og endte opp med å ta noen bilder av deler av Colemar fra høyden over i stedet. Deretter fortsatte vi opp til til landsbyen Benalmádena Pueblo.

Jeg tror Monica ble litt forrelsket i denne landsbyen, og fant seg ei koselig leilighet til salgs i en av de koselige gatene også. Det ble en fin og rolig rusletur, med masse skravling og fotografering underveis. På slutten ble det også tid til påfyll av drikke, og enda mer skravling. Deretter dro Monica og jeg dro hjem til en velfortjent ettermiddagsdupp, mens Linda dro hjem til seg selv og middagsgjester.

Planen var å ha med en fjerde blogger på bloggtreffet her i Spania, Nina. Men hun kommer ikke nedover før etter helga. Da er dessverre Monica og jeg fløyet nordover til Norge igjen. Kanskje passer det en annen gang i stedet.

I det følgende kommer en del bilder fra utsikten mot Colemar og fra Benalmádena Pueblo. Du skal få se uforstyrret uten så mange kommentarer fra meg. Da kan du heller få et inntrykk av landsbyen og stemningen der uten innnblanding. Og så blir du liksom litt med oss på bloggtreffet. 🤗

Monica fant seg en stødig mann, som hun mente måtte være en spansk utgave av Napoleon.

Se vende = Til salgs
På El Muro tok vi en pust i bakken og påfyll av drikke

 

Åpen dør til kirka
Jeg hilste på Jesus
Døra ut fra den stemingsfulle kirka. Mange hadde trådt over denne “dørstokken” før oss i løpet av årene.

Klesvask. Til ære for BforB.

Her ser du Lindas blogginnlegg om turen til Benalmádena Pueblo: Koselig vandring i Benalmádena Pueblo. Her har hun har skrevet og lagt ved flere bilder. Monica har trådt inn i rollen som murmeldyr, og kommer sterkere tilbake med bloggskriving etter hvert. 

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

14 kommentarer
    1. Så kjempefine og flotte bilder du har tatt, og superkoselig å se bilder av dere 😊 Nummeret før jeg kaster meg på første fly her 😊

      Dere må virkelig kose dere 😊

      Ønsker deg en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Hehe, hadde vært artig om du plutselig kom flyvende nedover også, ja 😊 Tusen takk, vi har det toppers, og jeg gjør så godt jeg kan som life guard når badenymfen Monica får akutt badebehov og må ut i havet en tur 😀

    2. Fantastisk bilde kavalkade, man må ha svært tungt for det – for ikke å oppfatte at dere har det helt maks på topp. Lykke til videre og kos deg/dere på alle måter 🙂

    3. Her blir en faktisk truffet av varmen i bildene, nydelig.Takk for klesvasken :D. Slottet var bare fantastisk, håper å få se det på innsida også, en gang det ikke er så mange mennesker. Og ja, kanskje Monica kjøper seg en leilighet. Fint å få være med dere på noen av opplevelsene <3

      1. Tenkte på deg da jeg hang opp håndklær i dag igjen, hihi 😉 Jeg har vært i dette slottet før, men hadde vært koselig å gi Monica turen dit også. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg