Dagens morgenkino

Jeg våknet av meg selv i dag, akkurat i tide til å få med meg dagens morgenkino på terrassen. Showet var ikke så forskjellig fra i går, med unntak av færre skyer. Men noen show er verdt å få med seg i reprise, synes du ikke?

Jeg hadde fått ladet opp batteriet til kameraet, slik at jeg kunne ta bilder med bedre kvalitet i dag. I går brukte jeg mobilkameraet i innlegget Utekino. Mobilkameraet er ganske bra også, men bildene har en tendens til å bli preget av fingermerker på linsa… Nå ser det ut som jeg kanskje har hatt en finger innpå kameralinsa også. Hm.

De første bildene er fra terrassen, altså fra baksiden av leiligheten, mens de tre siste er tatt på fremsiden, ved ytterdøren. Jeg har litt vanskelig for å begrense meg når jeg ser slike flotte begynnelser på dagen, blir litt oppslukt, og ivrig på å fotografere. Tok over 30 bilder til sammen, og her ser du et utvalg. 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂

8 kommentarer
    1. Fabulous pictures Kari, so beautiful, that special time of the day when the sun first makes it’s appearance and keeps you warm and happy and recharges energy for the whole day 🤗 the chimney pots look like they have eyes 😄

      1. Thanks a lot, Mary! Haha, I never saw that the chimney pots have eyes before, but you are so right! 😀 Yes, it really is a special time of the day when the sun rises, and we are so lucky to experience it over and over again. And we all need its majestic energy. If I am able to get up early tomorrow morning we’ll go down to the beach and watch the sun rising from there. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg