De 10 fineste kaktusene

Silkemyk og solgul

Det var kaktusene som fikk mest oppmerksomhet da jeg var i Parque de la Paloma for vel ei uke siden. Spesielt de som var i blomstring. Her får du servert de ti fineste. Jeg må bekjenne at jeg ikke har hatt noen forskriftsmessig eller grundig avstemning. Bildene er rett og slett valgt ut fra de jeg foreviget. 🌵

Den aller fineste
Kaktus med fem fingre
Kaktusblad med mange tær
På vei ut i verden
De runde kaktusene
Her “vokser” det både steiner og blomster
Lys gul og lekker
Stilige
Den første av de rosa er “ute”

Det var utrolig mange fine og kule kaktuser i parken, flere enn jeg husket fra sist jeg var der, og jeg tror det må bli et innlegg til om de kule kaktusene senere! 😊

Her er et innlegg jeg skrev om kaktusparken tidligere: Jeg ble stukket/I got stabbed

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

12 kommentarer

Siste innlegg