Den hemmelige hagen

Inngangen til den hemmelige hagen

Jeg inviterte med mine fine til den hemmelige hagen på en avskjedsmiddag, altså  til  Aroma Cafe & Secret Garden i den koselige, spanske landsbyen Mijas Pueblo. Den ligger bare en 20 minutters kjøretur unna der vi holder til når vi er i Spania. Vi slo på stortromma og spiste nydelig mat med både forrett og hovedrett og med god drikke til. På regninga lenger ned ser du hvilke retter vi valgte fra menyen.

De unge er mer bevandret i restaurantlivet enn meg og valgte spennende forretter til oss. Hovedrettene fikk “top score” fra oss alle fire. Da jeg ikke klarte å spise opp all maten min, visste Thea råd. Det var jo katter overalt i parken, og da det tilfeldigvis tuslet bortom en sulten gråpus, laget jeg små blekksprutbiter som Thea matet den med. Hun gikk også en runde rundt i hagen på utkikk etter flere av kattene, men endte opp med å tømme innholdet fra servietten i et steinbed. Kanskje hadde kattene fått nok mat fra andre gjester i løpet av kvelden. 😀

Porten til den hemmelige grotten var dessverre stengt
Koselig belysning
Kaktuser hører med
Opplyste blader 😀
Har det flyttet inn noen her da, tro?
Over ei bro til en annen del av hagen
Uteplanter her er inneplanter i Norge
Over ei bro til sofagrupper
Koselige restaurantbord i hagen
En katte”pose”
Den raskeste treklatreren
Stine og Skage venter tålmodig på mat
Hovedretten min

Da vi kjørte opp til Mijas Pueblo, kom jeg til å tenke på Linda, som hadde introdusert meg for denne helt spesielle restauranten. Det kan du lese om HER. Gjennom hodet mitt fór tanken om at det ville vært komisk om jeg hadde møtt henne der denne kvelden! Og hvem andre enn LINDA fikk jeg øye på der da hun med sine gjester var på vei ut? Jepp, selveste Linda! Døtrene mine ble litt flaue over at jeg ropte høyt på henne fra vår kant, men Linda bare lo og kom og leverte en god klem! 

Hvit katt i mørket. Dette var den siste katten vi hilste på i Mijas Pueblo.
Etter besøket i Secret Garden
På vei hjem i natten
Jeg legger ved kvittering fra restauranten, slik at Linda kan lage nye regnestykker for elevene sine ved den norske skolen i Malaga. 🤗

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg