Der kom den!

Der kom den, faktisk. Jeg trodde at det kanskje var Posten som hadde rotet bort noe igjen, slik de hadde gjort med Heidisverden sin sending, og to viktige brev jeg sendte for to måneder siden også. Eller at det ikke var meningen at jeg skulle få noen overraskelse. Slo meg derfor til ro med det, og ville ikke lage noe hurlumhei av den grunnen. Men så kom det en melding fra eierne av huset vi solgte for over to år siden, med bilde av konvolutten du ser over.

Jeg skjønte straks hva dette måtte være. Nemlig en liten “premie” fra Utifriluft etter at hun la ut utfordringen i bloggen sin om å sende inn bilder som var IDYLL. Noe av det morsomste med å operere i bloggosfæren, er alt det morsomme andre bloggere finner på. Som denne utfordringen fra Margrethe: Er du klar for idyll

Konvolutten fra Utifriluft hadde halvveis blitt revet i to og var dessuten åpen langs den ene enden. Men innholdet var intakt, pga. plastposen, som hadde blitt satt på av Posten. Og nå er det visst meningen at jeg skal kose meg med en kopp kakao i en oransje turkopp. Oransje er for øvrig favorittfargen min. Tusen takk, Margrethe! 😊

Om du kikker innom det gamle innlegget Turmat fra bloggvenn, vil du skjønne at Margrethe og jeg hadde en plan om å få oppdatert henne om min nye adresse før hun fant på nye sprell. Den kontrakten har vi visst glemt begge to, men nå har vi begge fått en ny sjanse, hihi 😀

I morgen kommer mitt bidrag til Frodiths hemmelige utfordring her i bloggen! 😀

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

23 kommentarer

Siste innlegg