Turmat fra bloggvenn

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. – Det fins utrolig mange koselige og hyggelige bloggere, og noen av dem blir man ekstra godt kjent med også. Innimellom postes det utfordringer fra medbloggere som jeg synes er spennende eller morsomme, og denne fra Utifriluft om yndlingsvinterbildet kastet jeg meg med på. Her er innlegget om Yndlingsvinterbildet mitt.

Det jeg ikke visste, var at det ville komme en overraskelse i posten i etterkant, en tykk konvolutt. Denne konvolutten kom til min gamle adresse, til huset der jeg bodde før. De nye eierene sendte melding, og la forsendelsen ut i postkassen sin, siden jeg skulle hente den tidlig i går, før avreise til Oslo og Drammen. Som du ser, var det et hyggelig kort og turmat i konvolutten, og det passer jo bra siden jeg skulle på tur. Både suppa kjekssjokoladen er perfekt for studentlivet, som jeg lever nå. Det er lite studier, da, men tur er det!

Tusen takk for hyggelig overraskelsen, Utifriluft

Takk til deg som stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂 

12 kommentarer

Siste innlegg