Yndlingsvinterbildet

Tømmerstranda på Ranheim

Noen utfordringer blir jeg med på, mens andre ikke appellerer til meg. Denne morsomme ufordringen fra Utifriluft til andre bloggere, måtte jeg tygge litt på. Yndlingsvinterbildet mitt? Er ikke så glad i vinteren, og er ikke så mye utendørs om vinteren heller. Men det fins utrolig mange flotte vintermotiv for fotografering. 

Så kom jeg på sist Utifriluft hadde en fotokonkurranse som jeg deltok i. Da kom det en hyggelig overraskelse fra henne i posten etterpå, et flott sitteunderlag og et koselig kort. Nettopp dette sitteunderlaget hadde jeg med da jeg tok et vinterbad i sjøen nå i helga. Så hva er vel mer naturlig enn å la vinterbildet fra badeplassen få være med i utfordringen. Selve utfordringen finner du beskrevet HER.

Om du ikke fikk med deg videosnutten fra vinterbadet, finner du den HER.

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂 

10 kommentarer

Siste innlegg