Morsom badevideo

Stranda for vinterbading på Ranheim

 

Hvis du var innom bloggen min i går, fikk du med deg nyheten om vinterbadet. Jeg skrev om opplevelsen i innlegget Jeg gjorde det! Klikk på linken, så ser du noen bilder tatt i forbindelse med badinga i sjøen. Det ble også laget en videosnutt med oss badenymfene, og jeg lovte å legge ut denne. Her er den! 👇

Her er link til Eirins Instagram for de som har lyst til å se flere badevideoer. Disse er forresten mer ryddige og strukturerte, siden jeg ikke var med og rotet det til i rekkene der. Jeg synes badevideoen fra gårsdagens vinterbad er ganske morsom, hihi. Ler når jeg ser meg selv som oppdager at jeg har glemt hansker og plutselig løper tilbake for å hente, og det superkjappe dukket jeg hadde i forhold til de andre. 😃

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!

 

Takk for vinterbadetrosene, Bjørn
18 kommentarer

Siste innlegg