Du er tappet for energi!

I går kveld fikk jeg en streng beskjed fra aktivitetsklokka som måler energinivået i kroppen min: “Du er tappet for energi! Se etter måter du kan få ekstra hvile og søvn på”. En så streng beskjed har jeg aldri fått fra klokka tidligere, så nå er det nok alvor. Om dette stemmer, spør du? Ja, det gjør nok det.

Jeg startet dagen i går med bare 12 i Body Battery (12 av 100 poeng eller 12 % energi i kroppen) Tidlig på ettermiddagen var jeg helt tom, og nede på 5 i Body Battery (det laveste man kan ha). Dette til tross for at det eneste jeg hadde gjort var å ta en dusj, spise lunsj, blogge og hvile. Resten av dagen prøvde jeg å ta dette på alvor, men uansett hvor mye jeg lå og hvilte, for jeg orket ikke annet likevel, hjalp det ingenting. Klokka gjorde ingen forsøk på å øke verdien på Body Battery. 

Casa de la Cultura
Vi stusset på det hvite som hang på appelsinene. Kan det være fra sprøytemidler?

Foruten en time i sola ute på verandaen, lå jeg i senga eller på sofaen resten av ettermiddagen og kvelden. Til og med dattera mi begynte å bli streng med meg. Sa at jeg bare kunne legge meg igjen da jeg stod opp fra en dupp, for hun hadde snart laget ferdig middag til oss. Har jeg blitt satt ut av drift?

Ja vel, jeg får bare godta at dagen i dag også må bli uvirksom og satt av til lading, så blir kanskje alt bedre i morgen. Jeg angrer uansett ikke på den fine dagen Thea og jeg hadde i Arroyo de la Miel i forigårs. Etter kaféturen der, gikk vi tilbake i retning av der bilen stod parkert. Vi svinset innom noen sidegater hvor vi ikke hadde vært tidligere. Det startet med at Thea så noen appelsintrær, og så gikk vi bare dit, og fulgte nesen og retningssansen videre. Bildene ser du i dette innlegget. 

Innom bakhagen hos noen

Det blir ofte bilder av dører og innganger når jeg har med kamera på vandringer. 🤗 Her er forresten innlegget fra første del av denne turen: Nytt favorittsted i Benalmádena 

Det var fint å ha deg med på turen gjennom disse koselige sidegatene i Arroyo de la Miel. Ha en fin søndag videre! 😊

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til blogge min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

31 kommentarer
    1. Så flott at klokka sier fra om når du må hvile, for deter kanskje ikke så lett å lade batteriene sine ellers. Man vi jo så ekstremt mye, men kroppen sier nei. Det å lytte til kroppen er ekstremt viktig.

      Kjempefine bilder du har tatt, og så nydelig det blomstrer. Er nok en like fin årstid å være i Spania på nå som på sommeren.

      Takk for at du lar oss bli med 😊

      Ønsker deg en superfin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja, klokka er et godt verktøy. Spesielt siden jeg ofte “overprøver” kroppen. Må bli flinkere til å høre etter klokka. 😊 Jeg synes faktisk det er enda bedre å være i Spania på høsten og våren, for det kan være gruelig varmt om sommeren. I dag har det vært 34 i skyggen. Mer enn nok varmt det også! 😀

    2. Har du lest boken Appelsinlunden? Venninna mi har slik klokke. Når jeg gir henne healing, stiger energien og stresset daler. Spennende 😀 Så nydelig ut der. Får lyst til å reise igjen. Minner meg om Cadiz

      1. Tror ikke jeg har lest Appelsinlunden. Den er vel fra vakre Sevilla. Dattera mi var der i forrige uke. Kan rapportere om at appelsinene fortsatt er grønne 😀 Jeg har ikke vært i Cádiz, men har en plan om å dra dit en gang. Havet skal visst være fantastisk!😀 Så spennende at venninna di ser at energien stiger når du gir henne healing! Håper det gir henne mye energi som varer. 😊

    3. Veldig fine bilder, og skjønner godt du tar bilder av innganger…er så spennende noen av dem. Men ikke artig ar energien forsvinner så fryktelig. Vil ønske deg god bedring og at batteria viser bedre tall <3

      1. Det er vel for meg med dører som det er for deg med klesvask til tørk 😀 Tusen takk ❤️ bedre tall i dag, men de tappes for fort, så dagen er temmelig rolig.

    4. Nydelige bilder!🤩
      Du får kose deg med å se på dem mens du ligger på lading.🥰
      Kroppen sier nok i fra når den er sliten.
      Håper du fort får hvilt deg til mer energi.💕

      1. Takk 😊 Ja, jeg koser med bildene, og de ligger jo også på netthinnen. Har hvilt mye, men batteriene lades veldig sakte. Er ikke mye annet å gjøre med det enn å hvile mer. Tusen takk 💕

    5. Det er bare å høre på klokka, – den vet nok best 😉
      Det er koselig om vi treffes en dag, men det skal være om du orker og det passer. IKKE føl på det. Jeg får uansett besøk neste helg som blir en uke, så det spørs om det passer denne gangen, om ikke du er her i flere uker da 😉
      Charge your battery, dear Kari 🙂

      1. Ja, denne klokka er ganske intelligent, og den husker min aktivitet fra dager tilbake i tid. Jeg tenker ofte på deg, men foreløpig må jeg spare det lille jeg har til meg selv og yngste datter. Eldste og kjæresten kommer fredag, så da blir vi flere ei uke fremover. Men jeg ser etter “åpninger” og har dessuten ikke bestemt hjemreisedato enda. 😉 Thanks! 🙂

        1. Ja, IKKE føl på det i det hele tatt. Det skal du BARE gjøre om du har OVERSKUDD, – altså at vi møtes. Og blir du her lenge, så kan det plutselig passe, hvem vet 😉

    6. Jeg har også fått denne beskjeden, og selv om vi ikke kan blindt stole på klokka, så kjenner jeg at den stemmer veldig godt.
      Nå kjenner jeg kroppen så godt også, at jeg ofte sier hva den mest sannsynlig viser på morran, før jeg ser på den, og det stemmer veldig ofte. 😉
      Lader dårlig for tida jeg også..ikke engang når jeg ligger og sover på dagtid, er det blått. Håper du får opp energien så du kan være med jentene dine på ting. God klem ❤️

      1. Nei, kan vel ikke stole blindt på klokka. Jeg opplever imidlertid at det meste stemmer veldig godt når jeg ser tall og tekst i forhold til flere dager på rad. Tror jeg endelig har tatt litt lading. Gikk greit å dra ut og spise i kveld, men får se i morgen… Klem til deg ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg