For en velkomst!

Bloggklem til deg fra meg

For en velkomst jeg har fått på blogg.no! Helt fantabulastisk! Jeg er takknemlig og overveldet. Smiler helt rundt. Kom, så skal dere få en bloggklem, alle dere bloggere som har tatt så godt i mot meg! Føler meg dessuten raus og har lyst til å gi alle dere andre som har kikket innom bloggen en velfortjent klem også!

Support i blogg.no var veldig behjelpelige da jeg sendte en forespørsel om å få begynne å blogge på den gamle bloggen min. Respons og hjelp kom raskere enn jeg egentlig rakk å tenke over konsekvensen av mailen jeg sendte. Like plutselig hadde jeg skrevet mitt gjenoppstandelsesinnlegg. Litt skummelt er det, men mest spennende!

Utvikler og support jobber nå for å få arkivet fra den gamle .no-bloggen min overflyttet til blogg.no. Om noen skulle lure på om det fins noe snusk og fanteri fra livet mitt de siste tre årene, skal dere snart være velkommen til å dykke inn i arkivet!

Nå gleder jeg meg til fortsettelsen. Til å skrive, dele, lese andre blogger, kommunisere og være bloggsosial! Akkurat så mye og lite som jeg har lyst til, og akkurat når det passer for meg.

Her er linker til de to første innleggene etter returen til blogg.no:
Gjenoppstått på Blogg.no
Tannpuss og vinduspuss

Ønsker deg en glitrende dag!

21 kommentarer
      1. Oppdaget også at det er mye enklere å følge dere på blogg.no nå, og ikke minst enklere å skrive kommentarer. Slipper å fylle ut alle feltene om hvem jeg er 😀 Kommer nok til å stikke oftere innom hos deg nå 🙂

      1. Artig at du vil snoke litt 😅 Setter pris på at du vil det 💓
        Høres ut som det går an å bruke support videre da (?)… Jeg er vant til å knote og trøble for å finne ut av ting selv, så blir kanskje en ny verden å ha noen å spørre om smått og stort 🙂

        1. Det skulle vært fiksa, men ser det ikke er det. Jeg kommer ikke inn der 🙈 så får kontakte Buskerudweb be om å få det iorden.

    1. Så koselig at du er tilbake igjen 🥰 Selv flyttet jeg ut av blogg.no i begynnelsen av 2019 til Nouw, hvor jeg fortsatt blogger. Bloggen min her ble aldri slettet, og da jeg savnet mine gamle bloggvenner bestemte jeg meg for å poste det samme innlegget her også. Navnet på bloggen her er jo Pittbulljedda, som passet godt til den jeg var den gangen jeg startet opp her i 2009. Hadde jeg hatt muligheten ville jeg kanskje ha endret navnet, men men… Gleder meg i allefall til å følge deg å bli mer kjent med deg 😊

      1. Tusen takk, fru Furia 😀 Koselig å finne deg her, også. Fint med en forklaring på alle navnene dine. Kjært barn har mange navn, og de navnene som man har hatt, forsvinner jo ikke om man får nye. Jeg har ikke hatt så mange kallenavn, bortsett fra Karatekari, og diverse etternavn gjennom livets faser. Godt å finne tilbake til deg. Gleder meg til å følge deg videre og bli mer kjent med deg også! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg