Forberedelser til 30-årsdag

Gaver

I dag fyller det eldste tantebarnet mitt 30 år. Som tida går! Fine, herlige Maja har invitert oss i 30-årsdag hjemme i den nye leiligheten hun og samboeren flyttet inn i på Stjørdal for kort tid siden. 😊 Jeg har gjort noen forberedelser til selskapet, slik at jeg ikke trenger å gjøre noe før vi drar dit i dag. Gaver er kjøpt inn og pakket inn god tid i forveien, kort skrevet på, klær vasket og gjort klare. Avtaler gjort med døtrene mine om kjøring. Hele dagen i går ble satt av til hvile, og formiddagen i dag er satt av til lading og ingenting annet.

Siden det er deres første leilighet, må jeg selvsagt også ta med innflyttingsgave. Den var det samboeren min som kjøpe med på vei hjem fra jobb i går. Ei fin flaske med italiensk sprudlevann burde bli en perfekt innflytningsgave.

Nå som alt er klart for å feire Maja, gjenstår det bare å glede seg. Maja var mye hos meg/oss i helgene da hun var lita. Alltid blid og koselig, og det er hun fortsatt. 😍 Om noen få timer er det avreise, og jeg skal plukke opp både yngste datter og eldste datter og hennes samboer på veien. 

Slik planlegger og forbereder jeg meg på et selskap for å ha mest mulig å gå på når jeg er der. Jeg må alltid planlegge mye og legge til rette for at jeg har mest mulig energi og kapasitet til å være med på noe. Det er dyrekjøpt erfaring med ME som har lært meg det. Jeg må også begrense tida jeg er med på bursdagen for å unngå å bli sykere, og kan ikke gjøre noe annet etterpå. Da må jeg hjem, for å restituere og lade, til jeg har fylt opp lagrene og kan gjøre andre ting. 

 

Leg deg en fin lørdag! 😊

 

På denne dagen i 2022: Himmelen stod i brann

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min:  https://www.facebook.com/MEogMEning/

15 kommentarer

Siste innlegg