Frokost til korona-kid

Frokost til korona-kid

Siden samboeren min er på jobb, var det min tur til å lage frokost til korona-kid i dag.  Bonussønnen passet på å stå langt unna meg da han i går kveld fortalte hva han ville ha. “To knekkebrød med kaviar” var bestillingen, til klokka to. Jeg noterte i hodet og spurte om han ikke ønsket seg noe mer. Neida, ikke noe mer. Etterpå spurte jeg samboeren om han trodde det var mest aktuelt å servere juice eller melk til. Jeg var litt flau for å spørre, for gutten har sine vaner, som jeg da tydeligvis ikke har lagt merke til.

Jeg prøvde å tenke ut om det var noe annet jeg kunne utstyre serveringsbrettet med. Men uten å overdrive, for det er ikke hans stil. Jeg konkluderte med at ei kule med is var “innenfor”. Dessuten skal jo is være bra for “syke barn”, spesielt om de har vondt i halsen og fortjener en oppmuntring. Litt ekstra sjokolade på er heller ikke feil, og etterpå kan det være godt med litt salt potetgull.  

Siden jeg nå har gjort dagens arbeidsoppgave, og korona-kid er mett og fornøyd, kan jeg finne tilbake til hvilestilling på sofaen. Er på min tredje dag med vondt i hodet nå, og da trenger jeg ekstra mye hvile. Imidlertid er jeg fortsatt symptomfri mht korona, om noen skulle spekulere på det.

Om du ikke leste innlegget i går, finner du det her: Vi har fått korona i hus

Takk for at du stakk innom bloggen! 😊

10 kommentarer
      1. Tusen takk, HeidiElise! 😀 Han er så snill som dagen er lang, og fortjener litt oppvartning og stell 😉 Sa bare “Oi” og “tusen takk” da han så brettet. Var helt enig i at is var viktig når man er syk. 😀

      1. Tusen takk, på vegne av korona-kid 😀 Han nøyer seg med lite, krever aldri noe ekstra, så da er det ekstra artig å gjøre stas på han. 🙂 Håper søndagen din er og har vært super! ❤

      1. Det er mest faren som varter opp korona-kid, siden det er hans sønn. Faren har forøvrig fått nytt “navn” av sønnen de siste par dagene: Fudora!😀 Han er mye på rommet uansett, så er ikke så stor forskjell, men klart det kan bli kjedelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg