Grønn utfordring

Nå har morsomme og kreative Frodith kommet med en ny utfordring til oss bloggere. Hun inviterer til en fargedans, som jeg slenger meg med på. Det dreier som om fargene grønn, rosa, turkis, gul, blå, oransje og lilla. Utfordringen går ut på å legge ut et foto i bloggen for hver farge, en for hver dag i uka. Det blir artig, og jeg gleder meg til å se hva slags fargekrumspring andre bloggere finner på ut fra fargene i lista. Til slutt vil Frodith velge ut noen bidrag som får være med i “Galleri Frodith”. 😀

Jeg er litt treg med å komme i gang, siden jeg har vært så opptatt med å ha det trivelig i Kragerø i helga, men bildet øverst er mitt fargebidrag for fargen GRØNN. Bildet er av meg og ei venninne, to danseglade kjoledamer i Sandefjord i går ettermiddag. Aldri har vel gresset vært grønnere! 🙂 

I forrige runde hvor jeg var med i Frodits fargeutfordring her i bloggen, skrev jeg dette innlegget: Grønn kjole 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

12 kommentarer

Siste innlegg