Hilsen fra Dronninga av Bymarka

Jeg våknet grytidlig i dag. Måtte en tur på “det lille rommet”. Sjekket samtidig mobilen, hvor det lå en sms om oppmøtetidspunkt på St. Olavs Hospital og en sms om en gave fra Morgenlevering. Den siste måtte jeg straks ut og sjekke. Noe slikt har jeg aldri fått før. Det var en gave fra Dronningen av Bymarka! Hun er ei god venninne, og jeg ble straks mer våken. Artig påfunn! Og utrolig koselig! 😊

Utenpå posen stod det at den inneholdt rosa roser og fire muffins. Juhu, det lå an til muffins til frokost og pynt på bordet! Jeg rev opp posen, som nå luktet av muffins hele kjøkkenet. Stor ble derfor overraskelsen da det befant seg et brød inni posen. Jeg sjekket til og med inni brødet, for det kunne jo ha vært noen luremuffins inni der. Her er det nok ikke den snille venninna mi som har spilt meg et puss, men Morgenlevering! Kan det være at de straks sender meg fire muffins for å rette opp skaden og inntrykket om de er innom og leser bloggen min? Haha 😃

Men jeg kan godt ta meg ei brødskive til frokost, for brødet lukter virkelig av muffins! Magen min liker dessuten glutenfritt mye bedre enn glutenfullt.

Rosene har flyttet oppi en vase med lunkent vann. Tusen takk for omtanken, Dronningen av Bymarka! Mest av alt er jeg takknemlig for vennskapet med deg! ❤️

Ønsker alle der ute en fin dag! Husk å ta vare på hverandre! ❤️

Hjertelig takk for alle gode tanker og hyggelige hilsninger her i bloggen etter at jeg la ut innlegget Jeg har fått kreft i går. Tilbakemeldinger kommer! 😉

 

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

16 kommentarer
    1. Åh….nå ble jeg rørt og glad på fine vegne Kari❤️ da jrg mistet Martin, uten smil forøvrig altså! Så sa venninne mine i ettertid st det hadde gjort det så mye lettere for dem også at jeg var så åpen om det. Da er det lettere å vise omsorg, deltagelse mm. Håper og tror du får masse igjen for din åpenhet nå. ❤️ klem til deg og dagen din

      1. Så koselig at du opplever det sånn, Monica ❤️ Åpenhet fører til mye godt, både for en selv og for andre. Fint å høre at du fikk positiv respons på din åpenhet da du mistet Martin. Slikt får man igjen for i overflod 🙂 Ønsker deg en fin-fin dag! 🩷

    2. Heia til deg. Skal ikke komme med en medisinsk uttalelse her, det har jeg ikke kompetanse til. Men heldigvis så har kreftforskningen med nye medisiner og behandlinger tatt mange sjumilssteg siste åra, Det samme har hellberedelse prosenten, Og takk for det.

      En annen sak er at jeg syns det er trist og muligens også patetisk at en medblogger i dag har stjålet overskriften din for enda en gang og å skrive om seg selv. Jeg tror bloggeren lider av “Jeg har det verre en deg” syndromet.

      Jeg ønsker det god bedring deg alt mulig vel 😉

      1. Ja, takk og pris for kreftforskning! Prognosene har blitt mye bedre på få år, og flere behandlingsmetoder dukker opp. 🧡
        Man spotter gjerne “jeg også” mennesker etter hvert som de viser seg frem. Samt deres personlighetstrekk. Og har man oppdaget en eller to, er det lettere å oppdage flere. Synd de ikke ser seg selv, men det kan man jo ikke forlange.
        Tusen takk, setter pris på det! 🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg