Hjalmar ankommer Spania

Det gikk bortover. Mye bortover.

 

Jeg var spent på om Hjalmar dukket opp på samme flyplass som meg. Har jo hørt om kofferter som forsvinner og dukker opp på andre flyplasser enn eierene sine. Det har skjedd meg tidligere også. Derfor tok jeg det ikke som en selvfølge at Hjalmar og jeg ble gjenforent i Malaga. Jeg fulgte den vante veien bortover i terminalbygget, og ned rulletrappa ut til bagasjehallen.

 

Det gikk nedover.

 

Oversikten viser at Hjalmar befinner seg på bånd 38.

 

Hjalmar dukket opp samtidig som meg. Vi slapp å vente på hverandre.

 

Etter en kort pep talk og sjekk av Hjalmar, var vi klare for å gå ut fra terminalbygget i Malaga.

 

Hjalmar prøvde å trille fra meg. Men han kan ikke veien, eller lese skilt, så han måtte vente på meg her.

 

Hjalmar ble skeptisk da han ble kastet inn i et mørkt bagasjerom, men jeg beroliget han med at det bare var for et kvarter denne gangen.

 

Drosjeturen på vei til mitt lille paradis.

 

Hjalmar venter utålmodig foran porten. Jeg måtte lete litt etter nøklene.

 

Jeg låste opp inngangsdøra, og før jeg rakk å sette foten innenfor, stormet Hjalmar inn foran meg. For en luring!

 

Hjalmar husket veien inn til soverommet og ville gjerne opp i senga. Men etter å ha holdt mange andre skitne kofferter med selskap på flyturen, fikk han vær så god holde seg på gulvet. Han presset seg inntil fotenden, siden han syntes utsikten så skummel ut.

 

Siden Hjalmar, eller andre kofferter for den saks skyld, ikke har så stort solingsbehov, skal han få slippe å bevege seg ut på terrassen. Da blir det jo også mer plass til solstolene der ute, meg, og de to flotte jentene som bor på gjesterommet. 😀 

Hvis du ikke fikk med deg starten på reisen til Hjalmar. Finner du den her: Flytur med krystallsyke og utsikt

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 😊

12 kommentarer
    1. yes you were lucky you were reunited with Hjalmar, there has indeed been many missing suitcases recently 😉 and now it’s time to get on the sun lounger and let the relaxation begin ☀️😊

      1. I think Hjalmar helped out himself, actually 😉 It’s such a hassle when your suitcase get lost on its way to the destination, and I think I’d probably have gone for the cabin suitcase if I had had a transfer on my way to Malaga. Hihi, the relaxation has begun! ☀️🥰

    2. Godt at både du og Hjalmar er kommet vel fram. Hjalmar’er pleier å være til å stole på.(Mannen heter det til mellomnavn🤣)
      Kos deg masse i sola.☀️

      1. Så artig at mannen din har Hjalmar som mellomnavn. Det er et flott navn han bør bære med stolthet” 😀 Det skulle vise seg at min Hjalmar også er til å stole på, og han er dessuten veldig lett på tå. Tusen takk! ☀️🥰

      1. Tusen takk, også på vegne av Hjalmar 🥰 Det er akkurat passe varmt her nå, og utrolig godt å kjenne solvarmen mot huden, ja ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg