Hold dere unna, bremser!

Hold dere unna, migrene, mageproblemer, hoftebetennelser, ME-feber, utmattelse og andre bremser! Ikke prøv å stopp meg! I helga skal jeg være med på tai chi-samling, så hold dere unna!

Jeg har ligget på lading og kjenner at jeg er klar for dette. I alle fall skal jeg være med på noe av det. Karate la jeg på hylla for mange år siden, men lørdag er satt av til en god økt med tai chi. Hvis alle dere bremser klarer å holde dere unna, får jeg med meg søndagens økt også.

Det er lov å håpe. Sannsynligvis vil jeg bli straffet med noen dager med fullstendig blokkerte bremser i noen dager i etterkant. Men jeg velger å flytte inn i ei boble av mest mulig normalitet de timene jeg får med tai chi med Maestro Bolaffio, og så får “hverdagen” komme etterpå.

Ønsk meg lykke til, og takk for at du stakk innom bloggen! 😊

 

Her er link til et innlegg fra 2019 om ei treningssamling med bilde av tai-chi-kongen og meg: Bolaffio er tai chi-kongen.
Her er link til treningssamling med Bolaffio på Gran Canaria i 2019: Treningsfeber på Gran Canaria

 

16 kommentarer
    1. Ønsker deg SÅ kjæmpemassemykkje lykke til, og krysser alt av fingre & tær for at dette blir ei knallbra helg for deg ❤
      Flott bilde av deg og kongen (tenk – da posta vi hvert vårt kongeinnlegg i dag, vi 😉)
      Ha en riktig fin lørdag, flotte du 😊

      1. Tusen takk! 😊 Liker at du krysser både fingre og tær! Hehe, ja, artig at vi begge har et kongeinnlegg for dagen 😉 God lørdag til deg også, fine du ❤ Husk smågodt!

    2. Å, så artig! Masse lykke til! Håper du får en fin helg, og at ikke bremsene settes på i det hele tatt. Det er vel for godt til å være sant, men vi kan jo håpe 😉 God helg, Kos deg! 🙂 <3

      1. Ja, dette blir artig. Skal putte i meg litt ekstra energi snart, og så blir det action. Ingen bremser forut! 😀 God helg til deg også 😊

      1. KK in action alive tror jeg ville blitt for skremmende for mange 😜 Husker ei venninne som så meg under en karatecup sa – etter at hun hadde sett meg “live” – at hun ikke kjente meg igjen, fordi jeg så så skummel ut, hehe 😉

    3. Enjoy your Tai chi session, hope you will have lots of energy for the 2 day sprint 🤗 enjoy 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg