
Gratulerer med dagen! 🇧🇻
Hurra for 17. mai, Norges nasjonaldag! Hurra for fred og frihet! Hurra for ytringsfrihet! Og hurra for en million andre ting jeg er takknemlig for! ❤️
Bjørn og jeg tilbringer dagen hjemme, i selskap med barnetog og annen underholdning på tv. Det blir ingen bytur i år. Ingen av oss har overskudd til det. Men vi skal kose oss med god mat og drikke, og slappe av. 😊

En ekstra hurra for at jeg har spist min første softis med jordbærstrø på nesten 20 år! Takket være laktatpiller som jeg fikk kjøpt i Italia, kan jeg nå unne meg mye godt som jeg ikke har spist på årevis. Les om det HER. Det betyr også at jeg kan nyte kremfløte blandet med vaniljekrem på pavlovakaka i dag! 😋

Takk til deg som er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙏
Følg min Facebook-side som forfatter og blogger: Kari Engesvik, Author 😊

Kos deg masse 🙂 Jeg stikker en tur til nevø noen timer, og så hjem å kose meg etterpå 🙂
Tusen takk 🥰 Høres ut som du får en fin dag! Kos deg du også! ❤️
Happy Norway National day 🥰 some lovely treats to enjoy for the celebrations 😊 yum 😋
Thanks! Yes, lots of treats! 😍