Hurra! Hurra! Hurra!

Hurra for 17. mai!

Gratulerer med dagen! 🇧🇻

Hurra for 17. mai, Norges nasjonaldag! Hurra for fred og frihet! Hurra for ytringsfrihet! Og hurra for en million andre ting jeg er takknemlig for! ❤️

Bjørn og jeg tilbringer dagen hjemme, i selskap med barnetog og annen underholdning på tv. Det blir ingen bytur i år. Ingen av oss har overskudd til det. Men vi skal kose oss med god mat og drikke, og slappe av. 😊

Første softis på 20 år!

En ekstra hurra for at jeg har spist min første softis med jordbærstrø på nesten 20 år! Takket være laktatpiller som jeg fikk kjøpt i Italia, kan jeg nå unne meg mye godt som jeg ikke har spist på årevis. Les om det HER. Det betyr også at jeg kan nyte kremfløte blandet med vaniljekrem på pavlovakaka i dag! 😋

Pavlova-krasj

Takk til deg som er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙏
Følg min Facebook-side som forfatter og blogger: Kari Engesvik, Author 😊

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg