Ja, jeg kommer i avisa

Etter at jeg skrev innlegget Elvis ble sjalu på journalisten, har jeg fått spørsmål fra flere om jeg kommer i avisa og om når det blir. Ja, jeg har blitt intervjuet av Adressa, og det var også de som tok bilder til bruk i saken. Jeg aner imidlertid ikke noe om når reportasjen blir publisert. Dette er jo ikke noen nyhetssak, og dermed ikke prioritert. Så det blir når det blir. 🙂

Reportasjen kommer til å handle mye om MEning i livet. Mer vil jeg ikke røpe, så dere får følge med i Adresseavisen.

Tiden etterpå kommer ganske sikkert til å bli en overgang. Jeg er usikker på hvordan jeg vil takle kjendisstatusen. Jeg er jo blitt ganske vant til at folk snur seg etter meg på gata. Noe helt annet blir det om folk begynner å komme med blomster og gaver hjem på døra til meg. Jeg må kanskje advare postbudet også, om at det vil bli voldsomt mange fanbrev i postkassen vår fremover. Eller bruker fans heller sosiale media til slikt i våre dager? Bør jeg kanskje opprette hemmelig telefonnummer?

Det kan hende jeg trenger noen gode råd etter at reportasjen har “gått i trykken”. Jeg er lite bevandret i miljøer for høyprofilerte mennesker, og vil sikkert trenge noen gode råd om hvordan jeg skal kle meg og te meg. Jeg håper ikke det blir så ille at jeg må sminke meg og ha på parykk for å kunne gå ut med søpla, i frykt for at det lurer massevis av paparazzier bak buskene. Man vet jo aldri hva som kan skje når man får status som influenser. Med 20. plass på Topplisten over bloggere i dag, ser jeg en viss fare for at det kan bli hett fremover, og jeg vurderer å dra utenlands for en periode. 

😁

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til blogge min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

 

26 kommentarer
    1. HAHAHIHIHI 😀
      Ja, dette kommer til å bli skikkelig slitsomt for deg, – veldig energikrevende. Jeg vil anbefale at du printer ut et bilde av deg selv som du deretter signerer, og så bare kopierer du bildet i et par tusen eksemplarer, så du slipper å stoppe opp og bli tatt bilde av, samt få skrivekrampe av alle autografene du blir bedt om å skrive 😉 Det er mulig du må gjenta dette hver uke, – men etter et par måneder så bør det nok holde med 500 eksemplarer hahahehehihihi…

      1. Ja, herlighet… Det er sant, skikkelig energitappende! Men det er en god idé å printe ut bilder og signere, for å ha med i veska. Med stor etterspørsel etter håndskrevne autografer vil det absolutt være en fordel å fordele skrivearbeidet jevnt utover uka, slik at turer utenfor husets fire vegger ikke blir så krevende. 😅 Jeg ser virkelig frem til at trykket blir mindre, og at det vil være tilstrekkelig med 500 autografer i uka! 😍😂🤣😂🤣

    2. Det ser jeg fram til å lese 😊 Viktig å skåne seg selv etter du blir kjendis, og det er viktig å ha en konsulent. Der stiller jeg meg villig.

      Mannen min og jeg var jo med på TV-programmet «Oppgrader» på TV2, og det programmet ble jo send i reprise 2 ganger i året i hvert fall i 6 år etter innspilling. Plutselig får vi sms fra venner som hadde sett oss igjen på TV.

      I tillegg til å ha vært statist som hore (uten replikk) og misjonær (med replikk) i Hotel Cæsar så vet jeg hvordan kjendislivet føles 😂🤣 Skal vi danse eller Farmen kjendis har ikke ringt ennå.

      Da er jeg den rette for PR-rådgiver for deg.

      Vi får holde sammen, for Trondheim kan være skummelt for slike som oss 🤣😂

      Ønsker deg en superfin søndag ❤️😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk for et supert tilbud, Toril! ❤️ Det er godt å vite at du stiller opp som konsulent og PR-rådgiver når jeg nå går inn i denne kjendisrollen. 😊 Jeg har ikke sett programmet “Oppgrader”, eller “Hotel Cæsar” for den slags skyld, men bevisstheten om at du har slike dyrebare erfaringer, samt vårt møte på bloggtreffet i juni, gjør meg sikker på at du er skikket og absolutt den rette personen for meg. Du er herved ansatt. For sikker het skyld må du gjerne sende CV og og referanser, slik at jeg har disse ved spørsmål fra body guard og andre prominente mennesker som skulle finne på å stille spørsmål ved din tilstedeværelse i ulike arrangementer. – Ble ikke det en lang og fin setning? 😂 PS. Jeg venter også på telefon fra “Skal vi danse”! Ønsker deg en glitrende søndag! ❤️

    3. Ser du får mange gode råd her og det er bra. Hi, hi…
      Ellers må jeg følge med i Adressa, er like sporidisk leser der, som alle andre plasser 🙂

    4. Tenker at du fikser kjendisstatusen helt fint jeg 😉 Veldig spennende at du ha blitt intervjuet og kommer i avisen. Regner med at du gir et lite hint på bloggen når artikkelen kommer. Ha en fin mandag, klem 🤗

      1. Hehe, blir nok ikke kjendis over natta, heldigvis. 😂 Men jeg tror at det som kommer frem i reportasjen, meningen, vil være nyttig lesing for en del.🤗

    5. Du er herlig da. Du må ta en kopi og vise oss, når det har stått i avisen da, så vi kan følge med på din influensertilværelse. Klemsiklem:)

      1. Hihi 🤗 Ja, skal ta kopier og gi litt referat i bloggen når det er publisert. Dette blir nok det nærmeste jeg kommer influensertilværelse! 😀

      1. 😃 Ja, jeg håper det kommer ut på riktig måte for de som leser. Det er jo alltid ulike tolkningsforståelser. 😊 Klem til deg 🥰

    6. I can be your PR person and will keep the paparazzi away from you. 🤩 well done on your interview and pending publication

      1. Thank you, Mary! That’s really nice of you. I appreciate it so much! 😊 It will be handy with an English speaking PR person as you can help out on my travels abroad! 💚 Thanks 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg