Jeg debuterte

Dag Erik på hans releasekonsert i oktober 2021, og Bjørn og jeg.

Jeg debuterte med min stemme på MGP. Jepp, det er første gang jeg stemmer på noe som helst på NRK. Måtte til pers når selveste Dag Erik skulle delta! Det er viktig å støtte venner og kjente, og Dag Erik fortjente at vi engasjerte oss! 🤩

Dag Erik og Anne Fagermo kom på 5. plass i den norske MGP- finalen, og med all oppmerksomheten han har fått på norsk tv i det siste, vil han ha sikret sin sangkarriere for all ettertid. Flinkis!

Så du på MGP i går? Den store folkefesten fant sted i Trondheim Spektrum bare få km unna oss. Det hadde sikkert vært stor stas å vært der, men vi hadde også en fin kveld hjemme. Bjørn laget en bedre biffmiddag til oss, og deretter benket vi oss i en behagelig sofa med te og vin. Hatter, champis og fyrverkeri droppet vi.

Judge tenderly of me. Den norske MGP-finalen.
Hele Trondheim Spektrum “tente” mobiltelefoner for artistene.
Well done! (Ikke bry deg om spøkelseshånda)

Jeg sendte en liten lykke til-hilsen til Dag Erik fredag kveld, og fikk mange stjerneøyne til svar. Da Dag Erik jobbet som eiendomsmegler og solgte huset vårt, hadde vi en lett og morsom sjargong oss imellom, der vi pleide å si “hei kjære” hver gang vi startet en telefonsamtale om budgivning. Derav “kjære”. 😊

De norske vinnerne av MGP 2024 – Gåte (Sjekk gliset på han i bakgrunnen)
Denne låta var kul!

Alt i alt synes jeg det var et supert MGP-show i Trondheim! Mange dyktige deltakere og mye flott underholdning! 

Her er innlegget jeg skrev etter den første konserten vi var på med Dag Erik: Fantastisk releasekonsert.

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

14 kommentarer
      1. Ja, ekstra morsomt det da. 😀 Helt greit å sitte behagelig plassert i sofaen mens artistene kommer på besøk inn i stua, faktisk! 😉

      1. Jeg har tidligere bare fulgt med på den internasjonale finalen, men ble naturligvis mer interessert i år. Det var faktisk en skikkelig flott festkveld! 🤩

    1. Jeg ser alltid på MGP, men det er ikke alltid at jeg stemmer. I går gjorde jeg det, og det var nok Gothminister som til slutt havnet på 4 plass som fikk min stemme 😉 Det er jo også veldig greit å stemme på dem man kjenner, og som hører hjemme i byen man bor 🥰 Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Man må jo føle for det hvis man skal stemme. Noen ganger er det greit å bare flyte med. 🤗 Gothminister fikk jo virkelig mange stemmer fra norsk publikum. Fin søndag videre til deg også! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg