Kattehus ved havet

Jeg kom over et kattehus for villkatter da jeg stoppet på en liten høyde over havet. En lys blå container fanget interessen min der jeg stod for å ta bilder av vakre blomster. Jeg kom litt for nære, og plutselig løp tre katter ut fra hvert sitt hull i underetasjen i containeren. Med ett ble containeren og kattene mye mer interessant enn både havet og blomstene. Du ser kattehuset på bildet over og et par av kattene under.

Kattene løp ikke så langt da jeg kom helt inntil containeren og nysgjerrig kikket inn gjennom hullene. Bare bort til hekken bak murblokka. De var tydeligvis vant med folk. Kanskje hadde de forhåpninger om at jeg er ei av de snille kattedamene som kommer med mat til dem? Neste gang jeg skal den veien, må jeg kjøpe med en pakke kattemat til dem! 

Her er et innlegg fra da jeg avla katteflokken som holder til litt bortenfor leiligheten min, et besøk: Jeg har blitt ei sånn kattedame 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

12 kommentarer

Siste innlegg