Klarte det nesten

En liten tur til Fuengirola. Bjørn, Isak og jeg.

Jeg hadde ambisjoner om å klare det. Men det skar seg, gikk ikke. Det var rett og slett ikke plass nok i magen, og dette er den enkle grunnen til at jeg bare nesten klarte det. For jeg måtte ha litt mat også. Dermed er det fortsatt mer igjen i sjokoladelageret, noe jeg må jobbe videre med i dag. I stedet for å starte mandagen med sjokoladefri, ble det derfor en deilig Mars til morgenteen i dag. 

Jeg er allerede i gang med posen med mintsjokolader, så det er ikke lenge før jeg er i mål. Sjokoladeplatene med mørk sjokolade kan jeg spare til dessert etter middagene fremover. Det synes jeg er et greit kompromiss med meg selv. Om du ikke leste gårsdagens blogginnlegg, finner du det her: Sjokoladesøndag.

Morgente og sjokolade


Søndag kveld bød for øvrig på en smakfull opplevelse på et annen måte for ganen. Samboeren, bonussønnen og jeg dro på en restaurant jeg hadde sett meg ut i Fuengirola. På bildet under ser du den blide gjengen før vi begynte å ta for oss av det deilige måltidet på Bahia, og jeg kan love deg at vi ble ikke mindre blide da smaksopplevelsene strømmet på. Det ble fiskeretter med breiflabb til de voksne og pizza til gutten. 😍

Etter den lille turen var det godt å kjøre hjem til leiligheten og synke ned i sofaen igjen. Noen barrunde stod ikke på programmet, det tillot ikke energilagrene. Men det ble en fantastisk koselig tur ut. Dessuten oppvaskfri kveld. 😀 

 

På Bahia

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

14 kommentarer
    1. Det var nå jammen bra du hadde litt sjokolade igjen.😊👍🏻Det kunne fort blitt harde abstinenser i dag.😅 Den restauranten så veldig koselig ut og det er kjempegodt å slippe oppvasken av og til. Kos dere!🤗🌸

      1. Haha, ja, og disse abstinensene er ikke til å spøke med 🤗 Greit å unngå det på en mandag, kanskje, sånn at starten på uka ikke ble så hard 😊 La merke til at det var mange stamgjester som fikk oppmerksomhet fra kelnerene da vi var der, så det er nok en populær restaurant med godt rykte. Absolutt veldig greit å slippe opprydding og oppvask når man er god og mett 🤗 Takk-takk, og god tirsdag til deg! 🌸

    2. Glad to hear you nearly made it 😄 an extra day enjoying your chocolate treats is good too 😊 nice looking restaurant with tasty food and good company of course 🤗

      1. Haha 😁 Actually, it was a nice treat with an extra day on the chocolates 😊 However, I wonder if I will be able to avoid entering the little shop where they sell rolos today as I’m going to the hairdresser next to it… Yes, very nice company indeed and the atmosphere and food was great! 😊

      1. Veldig greit å slippe oppvaskstyr, selv om vi er bortskjemte med oppvaskmaskin også. Takk-takk, men det blir mindre kvanta av sjokolader fremover 🤗

    3. Så koselig, og det var nok bra du gjemte litt sjokolade til mandagen. 😁
      Litt mørk sjokolade til kaffen og teen er godt, og det er sunt 😀
      Nyt dagene videre! ❤️

      1. Haha, ja, faktisk var det helt greit med en langsom avslutning på sjokoladespisinga, med mintsjokolader jevnt fordelt utover dagen 😁 Og mørk sjokolade er jo bittelitt sunt. Tusen takk, og lykke til med neste topptur! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg