Sjokoladesøndag

Søndagsgodteri

I dag har jeg sjokoladesøndag. Man skulle tro at det ble sluddersøndag eller spøkesøndag etter at vi har hatt tulletorsdag, fjasefredag og lurelørdag, men neida. I dag trenger jeg en sjokoladesøndag, og da blir det slik.

Siden det er mandag i morgen, og mandager er fine å ha når man skal slutte med ting, trenger jeg å spise opp all sjokoladen som jeg har kjøpt. Sånn at jeg kan slutte å spise sjokolade etterpå. Det går ikke an å spare den til senere, siden jeg da bare kommer til å tenke på at jeg har den tilgjengelig. Kanskje får jeg ikke sove en gang. Så alt må bort i dag! Og jeg kan selvsagt ikke dele med noen, siden det vil oppleves som et stort svik mot sjokoladen.

 

Rolo – min favoritt gjennom et helt liv


På apoteket nede i bakken, fikk jeg tips om et pulver som skulle virke bra på tarmfloraen. Jeg kjøpte dette, og opplevde at jeg trengte mindre medisiner som en følge av at pulveret faktisk virket. Det førte igjen til at magen ble gladere, noe som medvirket til at jeg tålte bedre å spise sjokolade. Siden jeg har vært på sjokoladekjøret i noen dager, må jeg på brå og plutselig avvenninng. Men ikke før i morgen, for i dag skal jeg kose meg ekstra mye! 😀

Da jeg på et minimarked kom over en eske med Rolo, min all time favourite, kjøpte jeg alle rullene som var igjen. Samboeren min og dama i kasse lo litt av reaksjonen min da jeg oppdaget dem, mens jeg på min side bare smilte fra øre til øre!

Klarer jeg alt dette før vi går over i en ny dag? Ville det vært overkommelig for deg?

 

En nyoppdaget favoritt


Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

9 kommentarer
    1. Oi, nei, jeg hadde ikke orket å spise alt det på en dag, men jeg kjenner en som hadde klart det 😄 Og han sier også, at det må spises opp, for nå er det slutt på å spise sjokolade ☺️

    2. I believe in you Kari, of course you can get through your chocolate stash in a day, chocolate for breakfast, dinner and afternoon tea 😄😉 enjoy 🤗

      1. Haha, you know I like to get through with my aims 😄 And I did work hard to finish them all. I am a little late, but soon there! 😅

    3. Det skal du sannelig ikke se bort fra!😅
      Sjokolade er vanvittig godt og jeg ble ikke mindre fristet av bildene dine.🤣
      Håper du har klart å spise opp rubb og stubb og har kost deg masse med sjokoladen.😊

      1. Skjønte at du måtte være glad i sjokolade, du som er så søt! 🥰 Kom nesten i mål i går… Det kom en middag som ødela for opplegget 🤗

    4. Kjenner til det der med å ikke kunne ha noe liggende, men syns det hørtes kjekt ut med en sjokoladesøndag etter de 3 dagene du har hatt, hihi 😊 Herlige innlegg, alle sammen 🥰
      Håper du får en flottersfin dag.

      1. Hihi 😀 Nå spiser jeg mintsjokolader for harde livet, siden jeg ikke helt lyktes i går… 😅 Tusen takk 😊 Fin mandag ønskes deg! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg