Men hvor skal jeg?

Utsikt mot Middelhavet


Nå som vi har sendt avgårde plantene på bondegårdsferie, er det muligheter for å kunne dra på en lengre tur uten forpliktelser hjemme. Samboeren min kjørte meg til flyplassen, og jeg var da bare en flyreise og en taxitur unna utsikten du ser på bildet øverst. Men hvor skal jeg?

 

Skjerming for flystøy og lytting til lydbok


Det er forresten litt feil å si at jeg var bare en flyreise og en taxitur unna målet. For jeg møtte selvsagt hyggelige folk underveis. På kaféen på flyplassen kom jeg i prat med et koselig par i 20-årene som skulle på ferie i Italia, og på flyet ble jeg sittende og skravle med et trivelig par som satt på setene bortenfor meg. Etter hvert viste deg seg at den trivelige damen og jeg hadde et par felles venner, bl.a. søstera hennes, som jeg hadde studert sammen med. Verden er liten. 

 

Taxitur på vei til mitt andre hjem


Det var utsikten på bildet under som møtte meg da jeg kom frem. Der ser du taket mitt og havet. Du ser kanskje skyggen min? Og på terrassen satt sannelig to blide jenter og koste seg i sola, min yngste datter og ei venninne. Gleder meg til å tilbringe tid sammen med dem her! De har ønsker om å gjøre mye morsomt og trivelig, men jeg blir nok bare med på noe av det. Et kne krangler, og jeg må som vanlig porsjonere energien. Uansett blir dette noen veldig koselig dager! 💛

 

Taket og utsikten min
Firfisle på besøk

Denne nusselige fyren på bildet over kom inn i går kveld. Jentene skulle ut med søppel. Da skvatt den inn og løp oppetter veggen. Satt lenge i taket og kikket ned på oss kjemper, før den fant veien ut igjen. Egentlig ønsker jeg firfisler velkommen inn, siden de spiser møll og andre insekter, men det er ikke så mye av slaget her hos oss nå, heldigvis!

Nå har du sikkert skjønt hvor jeg er?

Her er innlegget Plantene skal på ferie.

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

 

4 kommentarer
      1. Du var tydeligvis ikke i tvil 😊 Og det stemmer på en prikk ☀️ Tusen takk! Ja, veldig koselig med selskap av ungdommene 😍

      1. Jepp, er i Spania 😊 Her går det an å kose seg og nyte dagene, ja. Klager ikke på 28 grader i skyggen, nei! ❤ Ønsker deg en fin uke også, og sender med noen varme solstråler på veien! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg