Når churros er små og tynne

Juliana, Boyd og jeg på Dame Chocolate

Når churros er små og tynne, er de ikke like gode som når de er store og tykke. Selv ikke når de er laget på akkurat samme kafé med bare noen dagers mellomrom. Julianna og Boyd, som jeg hadde avtalt å møte på kaféen, kommenterte også at disse så mye mindre ut enn de churrosene de hadde sett på bildene mine i blogginnlegget fra forrige uke. Mystisk!

Churros

Når man er i godt selskap, er det imidlertid ganske uvesentlig hva man putter i munnen. De fleste av oss er laget slik at vi ikke klarer å konsentrere oss om to ting samtidig. Så da må man f.eks. velge om man skal kjenne etter hva det man putter inn i munnen smaker, eller bruke hjernecellene på å snakke og lytte. Den koselige praten med disse to fantastiske menneskene overgikk alt. 😀 

Julianna og Boyd fant mye godt på menyen

I innlegget Churros til frokost ser du bilder av churros som Bjørn og jeg spiste til frokost i forrige uke. I går spiste jeg churros til middag. Ja, jeg vet at det ikke er vanlig å spise kaketing til middag, men mat er mat… Poenget er at churrosene jeg fikk til middag, var små og tynne. Konklusjonen min må bli at for ettertiden skal jeg heller spise churros til frokost, mens de enda er store og tykke.

Under ser du et par bilder jeg tok mens jeg valset rundt i rundkjøringen ved kaféen og ventet på vennene mine. 

Blomsterlignende vekster i rundkjøringen
Utsikt fra rundkjøringen til Dame Chocolate (blå markise)

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!

Link til blogginnlegget på Facebook.
Link til innlegg på “story ” på Instagram.
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av å lese 🙂

8 kommentarer
    1. Helt enig i at Churros må være litt tykke. Da smaker de best.🤩De har kanskje vært litt uheldige med deigen og fått den litt for tynn.
      Nyt fredagskvelden!🤗🤩

      1. Da har vi samme erfaring 🤗 Ja, kanskje var det deigen som ikke var tipp-topp. Fredagen ble god. Ha en super lørdag! 🤩

          1. De er jo gansk selvlysende… Boyd mente at han hadde ikk trengt å se etter meg, bare et par lysoransje, selvlysende sko 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg