Når jeg har lyst

Når jeg har lyst, men ikke klarer… Klarer jeg kanskje litt. Eller noe annet, som ikke er like energikrevende. Som da min yngste datter ville rusle rundt på butikker på kjøpesenteret Miramar. Jeg ble med som sjåfør og satte meg ned på en kafé for å se på folk som passerte. Jeg liker å sitte slik og se på folk. Tenke på hvordan livet deres er.

Da Thea var fornøyd med runden sin, kom hun innom meg og tekoppen. Vi avtalte at hun skulle begynne mathandelen, og at jeg skulle komme ti minutter senere. Det ble bra for oss begge. Hun har alltid lyst til å se mer og kjøpe mer enn meg, mens jeg sparte meg ti minutters tråkking inne på Carrefour. 🤗

De har en del spesialprodukter der som vi ikke finner på dagligvarebutikkene i nabolaget vårt. Samtidig kjøpte vi med litt vegetarianermat, for i kveld kommer min eldste datter og kjæresten ned til Spania også. Da blir det fullt hus og stormende jubel! 

På denne dagen for tre år siden: Ny leilighet/New apartment

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

10 kommentarer
    1. Jeg synes du er så flink til å velge smart slik at du kan delta på mye sammen med dine og også kose deg med byturer og handleturer uten å slite deg ut mer enn nødvendig.🤗👏🏻👌🏻
      Kos deg masse med deilig mat!💕

    2. Greit å gjøre det slik 🙂 Jeg foretrekker også å sitte med en kaffe og se på mennesker som passerer – istedet for å tråkke rundt i butikker i lang tid 🙂

    3. Når jeg er ute å reiser, elsker jeg å sette meg ned å se på folkelivet, og akkurat som deg så lager jeg en liten historie i hode mitt om det jeg ser går forbi.

      1. Så koselig å høre at du også liker å gjøre dette 😊 Artig å se for seg hva slags liv forbipasserende lever, synes jeg 😊

    4. I sometimes like to sit and relax and watch the world go by. I think it’s quite therapeutic as well. enjoy the full house when your next guests arrive 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg