Nedkjøling i Middelhavet

Solingsplassen min 😍

Jeg har vært i Spania i tre uker nå, og kom meg ned til stranda først for fire dager siden. Jeg burde egentlig skjemmes, som ikke har vært der mer. Tross alt tar det meg bare to minutter å kjøre ned til havet, og strendene ligger på rekke og rad. Lørdagens strandtur, som endte med giftemål, leste du kanskje om HER, men det var nedkjøling i Middelhavet som var målet for turen.

Det er så herlig å være nede ved havet. Etter at jeg hadde plassert strandstolen min litt bortenfor resten av strandgjestene, gikk jeg en tur på stranda for å ta noen bilder. Av natur, hav, strandatmosfæren og bryllupsområdet. 🙂

Det er fint i palmeland.
Det er tørt, men fargerike blomster finner man likevel.
Blomster små, gule, blå..
En frosk som kvekket på spansk.
Ser du den svarte fuglen? Ca midt i bildet?

De fleste som våget seg ut i Middelhavet, vasset bare litt og fant raskt tilbake til plassen sin på stranda. De som var litt mer vågale, badet faktisk. Det gjorde jeg også. Når jeg til og med har badet i februar i Trondheimsfjorden, var jo ikke dette kaldt for en viking, hihi. Vannet var avkjølende og deilig. Men etter fem minutter under vann var det godt å finne tilbake til solingsplassen og solvarmen igjen. 😀 

Havet
En restaurant rett ovenfor stranda
Fiskere står ofte og prøver lykken ute ved denne pålen.

 

HER finner du informasjon om bloggtreffet.

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

8 kommentarer
    1. Så fint det er der.🤩
      Det er deilig med vann i nærheten slik at man kan kjøle seg litt ned hvis det blir for varmt.🌞🌱 Kos deg masse og nå er det endelig blitt vår her hjemme i Norge.🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg