Please, rop avocado!

Denne gule lappen lå på frontruta da samboeren min skulle hjem fra jobb. Parkeringsbot? Neida, bare en ganske kreativ spøk. Sannsynligvis er det noen elever som har hatt det veldig morsomt mens de holdt på. Og hvis de lå på lur og ventet på at noen skulle rope avokado, ble de sikkert skuffet da samboeren min ikke ble med på leiken.

Her er teksten på “bota”, i tilfelle det var vanskelig å lese håndskrifta: DU HAR IKKE FÅTT BOT 😊 FORDI DU ER SÅ FIN. DU ER EN SUPER FORELDER ELLER PERSON. ROP AVOCADO. HILSEN EN KUL PERSON. PLS ROP AVOCADO.

Jeg lurer på om noen av de andre bileiere ble lurt til å rope avokado, og om det fantes noen fnisete unger gjemt bak snøhaugene.  

Innlegget jeg skrev tidligere i dag om ukrainerene som skal flytte inn i kongefamilien residens, finner du HER.

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake igjen! 🙂
Du finner også blogginnleggene mine på Facebook. Følg via Link

14 kommentarer

Siste innlegg