Plutselig er jeg bloggdronning!

Plutselig er jeg bloggdronning

Plutselig er jeg bloggdronning! Dette hadde du vel ikke forventet eller trodd? Det hadde i alle fall ikke jeg! Det viser seg at jeg helt uventet har blitt bloggdronning over natta. Jeg troner på 2. plass på “Topplisten for blogg.no” i dag. Godt plassert rett under Tomsmatprat, som har vært den selvsagte bloggkongen i godt og vel et år nå. Denne plutselige topplasseringen er ganske surrealistisk. Kanskje noen av dere sitter der med overraskede og smilende ansikter nå, mens andre surner, murrer og ergrer seg i misnøye? 

Det høye lesertallet for bloggen skyldes nok ikke artikkelen om meg og ME i Adresseavisen for snart en måned siden, eller historien min om MEning i livet i magasinet KK for noen dager siden heller, men ene og alene de to rampenissene mine sine kreative påfunn. Disse er deretter dokumentert i bloggen, og jeg valgte i går å legge ut et innlegg med alle rampenissestrekene for 2022.

Rampenissene tror de har fått ME

Bloggkongen er kokk og har nylig gitt ut kokebok. Om jeg skulle skrevet bok ut fra årsaken til at jeg har havnet på andreplass i dag, måtte det blitt om rampenissene. Det er sannsynligvis med bakgrunn i gårsdagens innlegg med fjorårets rampenissehistorier at jeg har fått så mange treff på bloggen. Hele 5096 det siste døgnet.

Skumnisser og rampesjokolade

Jeg tror sannelig jeg må feire dagens 2. plass med noen skumnisser og litt rampesjokolade. Det er duket for en rolig dag på sofaen, og kanskje kan søte fristelser frembringe litt energi. Det kan dessuten komme godt med om de kreative rampenissene skulle finne på å liste seg ut av boden. De har ikke våknet enda, og jeg tenker at det er helt greit. Ikke har jeg noen plan om å invitere dem med på noen feiring av deres braksuksess med fjorårets rampenissesprell heller. De kunne få vann på mølla med for mye oppmerksomhet…

Da jeg på bloggtreffet i juni oppmuntret Tomsmatprat til å stige opp på trappa på Stiftsgården her i Trondheim, slik at han kunne få et bilde av seg selv på kongens balkong, tenkte jeg ikke på at jeg burde vært en tur der oppe selv. Muligheten for at jeg skulle komme til å bli bloggdronning for en dag, var helt utenkelig! Tusen takk for muligheten, alle dere som har vært innom og lest! 😊

Bloggkongen Tom Martin

Her finner du innlegget med rampenissehistoriene, til inspirasjon og frustrasjon: Fjorårets  27 rampenissehistorier

PS. Tanken har slått meg at denne 2.plassen kan være rampenissenes første rampenissestrek for året. – Altså å sende meg opp til denne dronningplasseringen på blogglisten… 🤣 En annen mulighet er at dette er Rampe-Kari sin første rampestrek. 🤗

Jeg vil herved få ønske deg en glitrende fin søndag! 🌟 Mvh dagens bloggdronning 👑

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

34 kommentarer
      1. Takk! 😍 Huff, det hadde vært ille. Jeg får lære av dine erfaringer. Du har jo tross alt vært der, altså på 2. plass! 😁

    1. Oi, oi, oi, Kari 🙂 Det må jeg si… Ordentlig dronning blitt hehe 😉 Gratulerer med umåtelig høye lesertall. Så gøy 🙂 Selv er jeg i avskrudd tilstand, – har ikke vært innom bloggen engang de siste ukene, – kom tilfeldig over Monicas innlegg på Facebook om at du virkelig hadde sust opp på pallen, – så da måtte jeg inn 😀

      1. Ja, trippel-oi! 😂 Takk! 😍 Du skal få ta på meg om vi møtes ved Middelhavet på nyåret! 😁 Jeg hadde faktisk vurdert å bli litt avskrudd selv fremover, men så skjedde dette…

    2. Du må nok få tatt et bilde på balkongen du også👑Gratulerer igjen🥳Morro det her. Og Rampenisse streker er gøy da. Kos deg med skumnisser🎅🏼

      1. Kan kanskje være lurt å få tatt et bilde der, ja, ha det klart om det samme skulle skje igjen. 😁 Takker og bukker 😍 Gøy både med rampenisser og nissehunder. Ferdig kost, og må nok ha ny ladning! 🎅🏼

    3. Kjempegøy – gratulerer! Du er perfekt som dronning! Og jeg digger den rampenissestrek-lista – jeg fikk noen gode ideer! Jeg er jo rampenisse på jobb i år også – jeg koooooser meg! Klem <3

      1. Takk 😍 Vet ikke om jeg er så perfekt… men artig å ta på seg rollen 😉 Supert at du fikk noen gode idéer til rampenissejobben din! 😁 Returklem 🥰

    4. Herlig!🤩👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
      Såååå gøy!🥰🤗👏🏻
      Gratulerer så mye og feir i vei.🍰💐🎉

      1. Takk, koselig at du synes det. 😍 Det ble for lite skumnisser og rampesjokolade, så jeg må kanskje ha påfyll i morgen for evt. videre feiring. 👑😁

    5. Ja dette var bare stas, kjære Kari. Selv tok jrg et bilde på sen der balkongen selv rett etter Tom. Slik at jrg har i tilfelle. Det skulle du nok hatt også. Men jeg har en tiara fra BR leker som du kan låne hvis du vil, når vi møtes igjen 😂

      1. Takk, Minica 😍 Stor stas, ja En slik tiara kan nok komme godt med. Vi burde strengt tatt hatt en hver, tror du ikke? 😉🤗🤣

      1. Hjertelig takk, Hildegunn! Hadde du ikke bodd så langt unna, skulle du sannelig fått et kakestykke! 🥳🍰🎈 Trondheimsklem fra meg til deg 💕

    6. Kjempegøy, og gratulerer så mye 👏👏👏 Dette har du inderlig fortjent, for det er slike bloggere som det du har som er bloggere man kan kose seg med og kjenne seg igjen i 🥰 Bloggen din er fylt med alvor, humor og ærlighet, og du er også en superkoselig medblogger som vi bloggvennene sine setter stor pris på 🥰

      Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤️😻

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Takker så mye! Og tusen takk for snill omtale av bloggen! 🥰 Ønsker deg, Snorkfrøken og alle andre i gjengen din ei super uke! ❤️

    7. De hjerteligste gratulasjoner til deg🥳🙋🏼‍♀️ Fikk litt sjokk her en dag jeg også, da jeg lå på 5. plass😅 Var visstnok på grunn av ei eplekakeoppskrift….tror jeg. Artig og inspirerende. Ikke sant?😀

      1. Tusen takk, Pensjonistgunna! ❤️ Jeg så deg nok, der du tronet oppe blant toppbloggerne, og tror jeg sendte gratulasjon også? Uansett, gratulerer med en fantastisk 5. plass for litt siden! 🥳 Absolutt artig og inspirerende at slikt skjer, og fint med nye erfaringer! 😍

    8. congratulations Kari and well done on becoming blog queen 😊 Fabulous, a king and queen, 👑🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg