Fjorårets 27 rampenissehistorier

Rampenissene i en isblokk

Jeg har ikke sett snurten av de to rampenissene mine enda i år. Kan de har forsovet seg? Eller ikke skjønt at desember har kommet og at de har lov til å komme ut fra boden for å utøve nye rampenissestreker? Jeg skal innrømme at jeg synes det er ganske behagelig å ikke ha dem løpende rundt her og lage nye rampenissestreker. Jeg er liksom ikke helt klar for jul og adventstid enda. Det er nok de fleste av dere som er innom her og leser?

Inntil videre skal dere få en gavepakke fra meg til inspirasjon, bestående av fjorårets 27 rampenissehistorier! Du kan lese så mange du orker og lyster! Og kanskje finner du idéer som dine egne eller naboens rampenisser vil benytte seg av? 😀

Rampenissenes juletoalett

Rampenissene er våkne   (26.11.)

Rampenissene skrudde lysene av og på   (27.11.)

Rampenissene har vippset   (01.12.)

Rampenissenes skumrampenissebad   (02.12.)

Smoothiemix til spurveparet fra rampenissene   (03.12.)

Rampenissene kjører bob   (04.12.)

Julelandsbyen invadert av rampnisser   (05.12.)

Hvem sitt hår har rampenissene klipt?   (06.12.)

Rampenisser på julebord (07.12.)

Rampenissenes morgenkonsert   (08.12.)

Rampnissenes akesko   (09.12.)

Rampnissene har stukket av!   (09.12.)

Rampenissene lager juleaquavit   (10.12.)

Rampenissene i en isblokk   (11.12.)

Oppvaskmaskina okkupert av rampenissene   (12.12.)

Nissetog   (13.12.)

Rampenisser tar jobb som elektrikere   (14.12,)

Rampenissene har fått ME   (15.12.)

Rampenissene utredes for ME   (16.12.)

Rampenissenes juletoalett   (17.12.)

Dobling av rampenisser   (18.12.)

Rampenissene har tatt jobben   (19.12.)

Nissesteik i ovnen   (20.12.)

Rampenissene som stjernegutter   (21.12.)

Nissenes og rampedamenes vidosamtale   (22.12.)

Rampenissene fanger julemus   (23.12.)

Rampenissene klarte ikke å holde seg   (24.12.)

 

Hvem sitt hår har rampenissene klipt?

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

24 kommentarer
      1. Aha, du sier noe! 😂 Da venter de kanskje på at jeg skal ha et ærend ute i boden, med en eller annen rampestrek klar… 🙈

    1. Gratulerer så mye med 2. plass på bloggen i dag!! Vel fortjent 🙂 Rampenissehistorier er noe som engasjerer, så bare å fortsette i samme lei! Hva med å lage rampehistorier året rundt? Trenger jo ikke nødvendigvis være nissene som utfører rampestrekene? Nyt søndagen!

      1. Tusen takk, Hildegunn! 🥰 Ja, rampenisser og rampenissehistorier engasjerer virkelig. Man blir liksom dratt med inn i deres verden. 😂 Du har satt meg på en idé med stikkord som “året rundt” og “Rampe-Kari” 😉

    2. Der var de i fjor ja…her har de veltet seg på bordet med alle maleriene på barnerommet..Men om de gidder å finne på rampestreker i år, det tror jeg ikke. De virker veldig slakke 😁🙈

      Som du skvatt opp på lista da…nr 2! 😲😀
      Er vel kjendisstatusen du får merke etter alle fine innlegget i aviser og blader 😀👏
      Artig, og vel fortjent 😍

      1. Slakke rampenisser er kanskje greit når de var så aktive i fjor? 🙈 Høres ut som de allerede har gjort en stor rampestrek uansett! 😁 Haha, nei, den kjendisstatusen tror jeg ikke er mye verdt. Her er det rampenissene som har høstet anerkjennelse og VIP-status! 😂 Men “skvatt opp” er en bra beskrivelse på hvordan jeg reagerte da jeg så dagens plassering! Tusen takk! ❤️

      1. Haha, ja, de skapte mye liv og røre, og jeg var til tider ganske kaputt av alle deres kreative innfall! 😂 Håper din første søndag i advent er fin og god! 😍

    3. Those gnomes were very busy last year, maybe they will have grown up a bit this year and won’t be as naughty 😂

      1. Hahaha, and they kept me very busy, too! 😂 I do hope they are just growing up to be more sensible and that there’s nothing wrong beause I still haven’t seen them this season… 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg