Qi gong-video til deg 😊

Svanhild og Kari i tai chi-drakter

 

Sola skinner og varmer, men den klare og friske lufta vitner om at hÞsten er her. Kalenderen viser 1. september, og vi skal tilbake til hverdager og rutiner. Sommeren er over for i Är, og det er pÄ tide Ä innstille seg pÄ det som kommer i fortsettelsen. Har du noen nye idéer, planer eller fantasier som skal settes ut i livet? Eller noen du skal tilbake til? 

I neste uke starter jeg opp med tai chi og qi gong igjen. Jeg skal innrĂžmme at jeg glatt har slurvet unna alle egentreninger de siste tre mĂ„nedene, sĂ„ nĂ„ er det pĂ„ tide Ă„ prioritere annerledes. Én kveld med tai chi i uka er nok for meg, men skal prioriteres! BĂ„de mht tid og energi. I tillegg er jeg primus motor for et tilbud om tai chi og qi gong for ME-foreningens medlemmer, som ogsĂ„ starter i neste uke.

Under er en qi gong-video til deg som vil prÞve qi gong/tai chi. Anbefales!  

 

 

Her er link til innlegget jeg skrev om denne qi gong-snutten i vÄr, med beskrivelser og tips: VÊr sÄ god, en qi gong-snutt til deg

For de som bor i TrondheimsomrĂ„det, starter nybegynnertreninger pĂ„ kveldstid tirsdager kl 20 – 21 i neste uke. Alle er velkommen, og den fĂžrste mĂ„neden er gratis. Treningene gjennom ME-foreningen foregĂ„r pĂ„ dagtid tirsdager kl 13 – 14. Treningene foregĂ„r i Trondheim Karateklubbs lokaler.

 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine pÄ Facebook: Link
PĂ„ Instagram finner du innleggene pĂ„ “story”: Link
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan kan ha interesse av Ă„ lese 🙂

 

 

 

6 kommentarer
    1. Det er godt Ă„ komme igang med vaner og rutiner igjen etter sommeren.đŸ€—
      Den videoen er veldig bra. Jeg mĂ„ prĂžve meg pĂ„ det en dag.😊
      Nyt septemberkvelden!🍂🍃

      1. Ja, det er faktisk godt đŸ€— Jeg er spent pĂ„ om du har ti minutter ledig pĂ„ timeplanen, men jeg tror i sĂ„ fall du kommer til Ă„ like videoen. 😊 Takk, og en fin septemberdag til deg! 🍂🍃🌞

      1. Har ikke sett pĂ„ meg selv som en “pĂ„driver”, men er kanskje litt det, da 🙂
        Takk, og god fredag og helg til deg ogsĂ„!🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg