Rampenissene leker på do

Jeg skrev det allerede i forrige blogginnlegg (Rampenisser og smånisser) at jeg følte på meg at det var nye rampestreker på gang. Jeg tok ikke feil. Bare se på bildet fra do, så skjønner du at jeg hadde rett i mine mistanker. Buddy hadde fanget Alfie i plastfolie under doringen, og satt på en kjelke og prøvde å fiske han opp igjen. 

I tillegg skjedde denne rampestreken rett før dagens førjulsselskap. Jeg fikk det derfor travelt med å fjerne rampenisser og plastfolie fra do, siden gjestene selvsagt må få gå på toalettet i løpet av kvelden. Dessuten hadde jeg en plan om at Alfie og Buddy burde delta i selskapet også. De liker ikke å bli holdt utenfor når det skjer spennende ting. Det kan få fatale konsekvenser.

På bildet over får de smake på hovedretten for kvelden, som er makaronisalat! De syntes det hørtes fantastisk ut at familien min har blitt invitert på lillejulaftenselskap for å spise denne retten i nærmere 35 år. I år blir det bare et mindre selskap med noen få utvalgte, og lenge før lille julaften. Jeg lurer på om det da vil smake like godt… Det finner jeg ut om et par strakser, siden gjestene allerede er på vei. 🙂 

Ha en fin kveld! Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 

 

 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg