Rampenissene ønsker god jul

I dag ventet en stor overraskelse på stua da jeg stod opp. Nemlig en splitter ny tv. Du leste kanskje innlegget Rampenissene har knust tv-en for et par dager siden? Med den rampestreken gikk de virkelig over streken, og vi var ganske forferdet. Hvem hadde trodd at Alfie og Buddy var i stand til direkte hærverk?

Men rampestreken er nå tilgitt, siden jeg er overlykkelig for at jeg kunne sitte i sofaen og kikke på “Tre nøtter til Askepott” i formiddag. Det har jeg gjort hver julaften siden jeg var ei lita jente, senere sammen med døtrene mine, og gjør det fortsatt fordi det er koselig og vekker gode barndomsminner.

Bjørn la frem jordbærstenger til meg på et fat, stablet opp slik at jeg lett kunne forsyne meg med én og én. Tror du det ble igjen noe etter tv-tittinga? Nope, man spiser da opp frokosten man får servert!

Rampenissene Alfie og Buddy (og Bjørn og jeg) vil få lov å ønske alle en riktig god jul! Og nå som klokka nærmer seg fem, skal jeg straks gå og skifte til julekjole. Ha en fin julekveld!  😊🎄🎁💖😍

10 kommentarer
    1. Takk for en underholdende desember med Alfie og Buddy, det har vært koselig og jammen meg gjorde de opp for seg på selveste julaften. God Jul til deg og Bjørn, ha fine dager i romjulen ❤❤

      1. Ja, de har gjort desember måned ganske spennende og underholdende for meg også 😀 Er veldig glad for at de gjorde opp for seg, altså. Nå har de lovt at det ikke blir flere rampestreker i år! Tusen takk, og god jul videre til deg og familien din! ❤

    2. Happy Xmas Kari, Bjorn and all the family, hope you had a lovely day and I hope Alfie and Buddy are now safely tucked up in bed 🤗🥰

      1. Happy Xmas to you and your family, Mary! 🥰 We are enjoying quiet days 🤗 Alfie and Buddy were tucked up in bed, but now they are making a time maschine and getting ready for an escape…

      1. Koselig at du titter innom, MinsteBror. 😊 Hihi, artig at du så oss i speilet. 🙂 Ha ei riktig god førjulstid videre du også! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg